Реєстрація

Важливість аватара клієнта для SMS-розсилки

Опубліковано: 10 жовтня 2019
Важливість аватара клієнта для SMS-розсилки

Для того щоб ваша SMS-розсилка потрапляла в ціль аудиторії, дуже важливо грамотно скласти портрет потенційного клієнта, який також називається «аватар клієнта». Аватар клієнта допоможе вам готувати тільки цікаві для клієнтів SMS-розсилки та правильно їх таргетувати.

Зазвичай бізнеси при складанні портрета цільової аудиторії обмежуються відповіддю на такі питання:

  • Стать
  • Вік
  • Країна, місто
Але цього не достатньо! Якщо ви зацікавлені в тому, як удосконалити ваш бізнес, аналітику і в тому числі SMS-маркетингові кампанії, то вам необхідно створити місткий аватар клієнта. Відмінний спосіб отримати максимум даних - це задати питання вашим клієнтам. Зробити ви це можете, наприклад, в соціальних мережах, розмістивши посилання або QR-код на форму для збору інформації.

6 питань, на які варто відповісти при складанні портрета цільового клієнта:

6 питань, на які варто відповісти при складанні портрета цільового клієнта
  1. Як би ви описали свою аудиторію одним реченням?

    Відповідь на це питання допоможе виокремити головне в потребах, запитах і описі аватара клієнтів. Так ви отримаєте чесні відповіді людей, які відкрито розкажуть про себе, і зможете зробити пропозицію в SMS-розсилці, яка максимально відповідає їхнім потребам.

  2. Як клієнти дізналися про вашу компанію вперше?

    Сподіваємося, що ви збираєте аналітику про ваших клієнтів і обов'язково задаєте їм питання про те, де і як вони вперше ознайомилися з вашим товаром або послугою. Отримавши відповідь на дане питання, ви дізнаєтеся, які канали просування дають максимальний результат. Більш того ви також дізнаєтеся, на які канали ви витрачаєте зайві кошти і час.

  3. Як ваші клієнти описують ваш бренд друзям?

    Це необхідно для того, щоб зрозуміти, якою мовою розмовляють ваші клієнти, і скласти зрозумілу для них комерційну пропозицію в SMS-розсилці.

  4. Яка у клієнтів найбільш глобальна проблема?

    Вам потрібно дізнатися, які у клієнтів щоденні проблеми, для того, щоб допомогти їм вирішити їх за допомогою ваших товарів або послуг. Це також поліпшить взаєморозуміння між вами і вашою аудиторією і допоможе збільшити конверсію. Проблема клієнта додатково потрібна для того, щоб описувати її в повідомленні як спосіб впливу на клієнта.

  5. Про що мріють клієнти?

    Поцікавтеся, яка найбільша мрія ваших потенційних клієнтів, з метою того, щоб зрозуміти ключові цінності аудиторії й отримати можливість згадувати їх в SMS-розсилках для впливу на прийняття рішення.

  6. Що найбільше подобається і не подобається клієнтам у вашому бізнесі?

    Також рекомендуємо вам додатково поцікавитися, що найбільше подобається клієнтам у вашому бізнесі, товарі чи послузі. Ви дізнаєтеся список ваших ключових переваг, зможете їх посилити і сформулювати з них комерційну пропозицію або заклик до дії для SMS розсилки. З приводу того, що не подобається аудиторії: ви отримаєте повний список ваших ключових проблем, тепер ви знаєте, як можна поліпшити бренд! Головне – відкрийте ваші очі, вуха і коментарі в соціальних мережах для того, щоб отримати максимальну кількість відгуків.

Висновок

Як скласти аватар Клієнта?

Грамотно складіть портрет вашої цільової аудиторії, відповівши на ці 6 питань, і отримаєте нове розуміння того, як розвивати ваш бізнес і поліпшити SMS-розсилку. Додатково ви можете дізнатися, де працюють ваші клієнти, чим займаються, які у них хобі та інтереси.