Реєстрація

Що таке транзакційні SMS і як налаштувати їх відправку?

Опубліковано: 23 вересня 2018
Що таке транзакційні SMS і як налаштувати їх відправку?

Транзакційні SMS-повідомлення – це сервісні повідомлення, які інформують клієнта про стан замовлення, платежу, рахунку, доставки товару та інше. Їх також використовують для відправки коду підтвердження при реєстрації / авторизації на сайті або в додатках.

Крім цього, вони виконують ще одну важливу, хоч і не очевидну функцію - знімають тривожність клієнта. Завдяки таким SMS клієнт завжди в курсі, що відбувається, що буде далі і що робити, якщо щось пішло не так. Якщо ж не відправляти транзакційні SMS, то клієнту може бути незрозуміло, чи вийшло зробити замовлення, забронювати квитки або оплатити покупку. Тому розсилка транзакційних SMS стала фактичним стандартом для всіх, хто веде бізнес онлайн.

Чим розсилка сервісних повідомлень відрізняється від рекламної SMS-розсилки

  • Сервісні SMS розсилаються цілодобово, тоді як рекламні можна відправляти тільки в визначений час.
  • Сервісні SMS відкривають і читають майже в 100% випадків, тому сміливо пишіть їх латиницею, щоб вмістити якомога більше інформації (нагадуємо, довжина стандартного SMS кирилицею 70 символів, а латиницею – 160). Для рекламної розсилки латиниця не рекомендується, SMS латиницею читають набагато рідше.

Що писати в сервісних SMS повідомленнях і як зручно їх відправляти з Mobizon

Пишіть сервісні SMS просто і зрозуміло. Вказуйте в них поточний стан справ (замовлення відправлено, рахунок поповнено) і, якщо необхідно, наступний крок клієнта ( введіть цей код для підтвердження зміни пароля, чекайте дзвінка нашого менеджера протягом 15 хвилин).

Mobizon дозволяє відключити модерацію сервісних SMS, щоб вони приходили користувачам максимально швидко. Для цього складіть з нами договір, повідомте Службі підтримки ваш ID в системі, тематику і приклади SMS-повідомлень.

Найзручніше відправляти сервісні SMS автоматично. Звичайно, якщо у вас невеликий бізнес, вам доводиться відправляти всього одне-два-п'ять повідомлень в день, можна робити це вручну, але, якщо більше – знадобиться автоматизувати цей процес. Особливо це актуально для сервісних SMS, які повинні приходити одержувачу протягом декількох секунд.

Як автоматизувати відправку транзакційних повідомлень?

Для цих цілей для вашого сайту або CRM-системи налаштовується обмін даними з сервісом Mobizon по API. Як налаштувати підключення і розсилати сервісні повідомлення автоматично читайте на сторінці документації API.