Реєстрація

Генератор QR-кодів

Створюйте QR-коди, кодуючи будь-яку інформацію, розміщуйте їх оффлайн або в мережі Інтернет. Привертайте увагу користувачів і підвищуйте конверсію ваших рекламних кампаній.

Створити QR-код безкоштовно

Створити QR-код швидко, легко і безкоштовно!

Ви можете створювати QR-коди для посилань на веб-сторінки, телефонних дзвінків, відправки електронних листів, SMS, візитних карток, підключення до Wi-Fi, подій і багато чого іншого.

Популярні питання по QR-кодам

QR-код – це двомірний штрих-код, який складається з контрастних за кольором (найчастіше чорних і білих) блоків і дозволяє кодувати до декількох сотень символів. Збережену в коді інформацію можна швидко розпізнати і подивитися за допомогою смартфона або планшета.

За допомогою генератора QR-кодів Mobizon ви можете створити QR-код швидко і безкоштовно:

  1. Оберіть, що хочете помістити в QR-код.
  2. Введіть інформацію в форму і натисніть на кнопку «Завантажити QR-код».
  3. Налаштуйте стиль QR коду і оберіть формат для скачування.
  1. Візьміть мобільний телефон або планшет з камерою.
  2. Завантажте і встановіть сканер QR-кодів. Залежно від операційної системи вашого пристрою, виберіть джерело установки QR-рідера: App Store, Google play, Windows Phone Store або Amazon Apps.
  3. Запустіть додаток на вашому пристрої, наведіть об'єктив камери на QR-код — отримайте інформацію.

Застосування QR-кодів в бізнесі

З кожним роком QR-коди набирають все більше популярності в різних галузях бізнесу. Відомі бренди розміщують QR-коди на своїх товарах і використовують їх в рекламних кампаніях. В основному, в бізнесі QR-коди використовують для того, щоб: підвищити лояльність клієнтів до бренду; проводити маркетингові дослідження в різних географічних точках продажів; підвищити відвідуваність сайту або сторінки компанії в соціальних мережах; підвищити рівень продажів; оцінити зацікавленість покупців у продукті; захистити свою продукцію від підробок; підвищити впізнаваність бренду; поповнити свою клієнтську базу.

Підготовка рекламної кампанії

  1. Визначте вашу цільову аудиторію.

  2. Згенеруйте якісні коди і протестуйте, як вони зчитуються різними пристроями.

  3. Переконайтеся, що коди розміщені на рівній поверхні, де їх можна відсканувати.

  4. Простимулюйте клієнтів сканувати QR-коди, запропонувавши їм за це знижки або бонуси.

  5. Розмістіть QR-коди в різних місцях. Проведіть A / B тестування і дізнайтеся, звідки приходить більше клієнтів.

Приклади використання QR-кодів

Друк на товарах

Створіть QR-код з посиланням на сайт або інформацією про товар — виділіть свою продукцію серед конкурентів на вітрині. QR-код приверне увагу покупця і підвищить інтерес до товару.

QR-код на товарах

Розміщення на сайті

Зашифруйте номер телефону, email, посилання на акцію або спеціальну пропозицію і додайте QR-код на своєму сайті. Відвідувачі будуть сканувати код, а ви отримаєте більше дзвінків, листів і нових заявок з вашого сайту.

QR-код на сайті

Зовнішня реклама

Використовуйте QR-коди в офлайн-рекламі: білборди, вітрини магазинів, рекламні плакати. Наприклад, запропонуйте цільовій аудиторії сканувати код, щоб отримати знижку. Користувачі будуть задоволені знижкою, а ви поповните базу новими контактами і підвищите лояльність клієнтів.

QR-код на білборді

Розміщення в місцях скупчення людей

Розмістіть QR-код в місцях скупчення людей: зупинки, метро, автобуси тощо Зацікавте користувачів унікальною пропозицією і проаналізуйте їх відгук. Аналіз статистики сканувань коду дозволить визначити географічне розташування найбільш зацікавленої аудиторії.

QR-код на зупинці

Вірусний маркетинг

Будьте креативні, робіть унікальні пропозиції користувачам, створюйте круті банери з незвичайним дизайном і отримуйте нову аудиторію. Креативне застосування QR-кодів підвищить впізнаваність вашого бренду і приверне нових клієнтів.

QR-код у вірусній рекламі

Протестуйте інші можливостіMobizon

Зареєструйтеся та отримайте БОНУС - 2.22 гривні для тестування розсилки SMS-повідомлень своїм клієнтам!