Реєстрація

Питання та відповіді

1У вас є API?

Так. Дізнатися докладніше можете на сторінці підключення до API.

2Як я можу оплатити ваші послуги?

Доступні способи поповнення рахунку можна подивитися на сторінці цін.

3У вас є система бонусів і знижок?

Так, діє накопичувальна система знижок. Усі поповнення підсумовуються і зберігаються в історії акаунта. При накопиченні загальної суми поповнень акаунта від 5 000 гривень, вартість відправки SMS буде знижуватися. Чим більша сума поповнень, тим дешевше кожне відправлене SMS.

4Коли я можу використовувати оплачені послуги?

Гроші на вашому рахунку залишаються протягом необмеженої кількості часу. Керувати своїм балансом можете тільки ви.

5Я забув пароль, що робити?

Натисніть кнопку «Вхід» в верхньому меню сайта, замість введення логіна і пароля натисніть кнопку «Забули пароль». Відкриється вікно відновлення пароля. Для відновлення необхідний доступ до вашого мобільного телефону або e-mail, що зареєстровані на сайті. Детальніше➝

6Я забув логін, пароль і втратив телефон. Як відновити доступ до акаунту?

Якщо з нашою компанією у вас укладений договір, надішліть офіційний лист від уповноваженої особи з заявкою на відновлення доступу або копію договору. Якщо договору немає, напишіть нам з електронної пошти, яка вказана в акаунті, та вкажіть максимум даних по акаунту (ПІБ, платежі, розсилки, кількість коштів на рахунку, зареєстровані підписи). Наша Служба підтримки намагатиметься вам допомогти.

7Мій акаунт заблокували. Чому?

Модератори можуть заблокувати акаунт з двох причин: якщо була виявлена множинна реєстрація (один користувач створює безліч акаунтів за короткий час) і якщо користувач порушив правила SMS-розсилок і поширював спам-повідомлення.

8Як видалити акаунт?

Для цього авторизуйтесь на сайті та напишіть прохання про видалення акаунту через форму зворотного зв'язку. Слід враховувати, що після видалення акаунту створити новий з такою самою email-адресою або номером телефону буде неможливо.

9Чи є абонентська плата за користування сервісом?

Абонентної плати за користування сервісом немає, ви платите тільки за фактично відправлені SMS-повідомлення, а якщо укладаєте з нами договір - тільки за доставлені SMS-повідомлення.

10Які привілеї дає договір?

Після підписання договору ви платите тільки за доставлені повідомлення, а також з'являється можливість відключити модерацію одиночних повідомлень.

1Як мені зробити SMS-розсилку?

Щоб зробити SMS-розсилку, вам необхідно:

  • Зареєструватися на нашому сайті.
  • Поповнити баланс в панелі управління (після реєстрації вам буде нараховано 2.22 гривні для тестування сервісу).
  • Додати контакти (номери телефонів) своїх клієнтів в розділі «Контактна книга».
  • Створити розсилку в розділі «Надіслати SMS» (скласти текст SMS, вибрати контакти одержувачів і час відправки).

2Скільки символів в тексті SMS?

У тексті одного стандартного SMS-повідомлення при розсилці можна використовувати до 160 латинських символів і 70 символів кирилицею. З таблицею розмірів SMS ви можете ознайомитися на цій сторінці. Враховуються всі символи, які ви вводите, в тому числі пробіли, перенесення рядка та інші.
Важливо: якщо в тексті SMS є хоч один не латинський символ, то все повідомлення тарифікується як написане кирилицею.

3Як я дізнаюся, що SMS доставлені? У вас є звіт про доставку?

У нас є звіт про доставку. Після проведення розсилки в розділі "Історія SMS" доступні всі ваші розсилки, в деталях яких є вся необхідна інформація.

4Що означає статус доставки «помилка» або «відхилено» на певний номер?

Можливі причини статусу доставки повідомлень «помилка», «відхилено», «прийнято до доставки» (більше 2 діб):

  • телефон абонента заблокований;
  • некоректний номер абонента;
  • закінчився термін життя повідомлення (абонент так і не ввімкнувся);
  • SIM карта переповнена або помилка в SIM карті;
  • абонента не існує;
  • оператор абонента заблокував маршрут або маршрут не підтримується;
  • стільниковий зв'язок не стандарту GSM;
  • не оновився статус повідомлення від SMS центру;
  • не було запиту про статус повідомлення;
  • абонент знаходиться в роумінгу.

Більш детально можна ознайомитися на сторінці "Статуси доставки SMS".

5Чи можу я відправляти з вашого сайту SMS на короткий номер?

Ні, ви не можете відправляти SMS на короткий номер за допомогою нашого сервісу.

6Чи можу я відправляти SMS в інші країни?

Так, це можливо. Дізнатися тарифи на відправку SMS в країни ближнього і далекого зарубіжжя можна на сторінці цін у розділі «Країна призначення».

7Що заборонено писати в повідомленнях?

У тексті повідомлення категорично заборонені:

  • заклики до насильства або погрози;
  • політична агітація;
  • заклики до масових зібрань;
  • нецензурна лексика;
  • текст, який можна розцінювати як шахрайство;
  • посилання на сайт, що містять «контент для дорослих»;
  • реклама послуг «для дорослих»;
  • пропозиції з відправкою SMS на короткий номер;
  • повідомлення, що порушують законодавство країни одержувача.

Детальніше читайте в Вимогах до змісту SMS-повідомлень.

8Яка інформація повинна бути вказана в повідомленнях?

Повідомлення рекламного характеру про розіграші та акції повинні містити номер телефону, за яким одержувач повідомлення зможе зв'язатися з організаторами. До інших рекламним і інформаційних повідомлень, вимог про наявність обов'язкової інформації немає.

9Як платити тільки за доставлені повідомлення?

Необхідно укласти з нами договір, ознайомитися з яким можна в розділі «Документи». Підписання договору займає 1-2 тижні, в залежності від швидкості його пересилання поштою.

10Як дізнатися, скільки буде коштувати розсилка?

Після створення розсилки в розділі «Відправити SMS», натисніть «Переглянути розсилку». Система обробить список одержувачів, виключить з нього номери в неправильному форматі і дублікати, врахує кількість сегментів SMS, і на наступному екрані ви побачите точну вартість розсилки.

11При SMS-розсилці, чи розпізнає система номери, які дублюються?

При виборі декількох груп для розсилки, в яких присутній однаковий номер, повідомлення буде відправлено один раз - система автоматично розпізнає дублювання номера.

12Як я можу підписатися в номері відправника і як додати особистий підпис (альфаім'я)?

Ви можете придумати особистий підпис, співзвучний з назвою вашого бренду. Підпис має містити до 11 латинських символів. Додати підпис і прочитати детальну інформацію про альфаім'я можна в вашому особистому кабінеті в розділі «Підписи відправника».

13Скільки реєструється особистий підпис (альфаім'я)?

Реєстрація особистого підпису у мобільних операторів відбувається протягом 10-14 днів з моменту подачі заявки. Дізнатись статус реєстрації підпису у оператора можна в розділі «Підписи відправника» або зв'язавшись з нашою Службою підтримки.

14В який час дозволено робити розсилки?

Рекламні розсилки дозволено робити з 9:00 до 20:00 в робочі дні та з 11:00 до 18:00 в неробочі та святкові дні. Поодинокі інформаційні (транзакційні) повідомлення можна відправляти цілодобово.

15Повідомлення відправляються занадто довго, що робити?

Всі надіслані SMS-повідомлення проходять перевірку модератором на відповідність правилам сервису. Перевірка може займати від 1 до 10 хвилин. Для миттєвої відправки одиночних SMS необхідно укласти договір і повідомити Службі підтримки Ваш ID в системі, тематику і приклади SMS, які будуть відправлятися через API, після чого ваші повідомлення будуть доставлятися одержувачу в лічені секунди.

1Як мені швидко додати контакти клієнтів для розсилки?

2Я завантажую в Контактну книгу 1000 номерів, але завантажуються тільки 989. Чому?

Контактні дані можуть не завантажитися в двох випадках: контакти в вашому файлі дублюються - система розпізнає дублювання номерів і відсіює дублікати, або певні контакти оформлені невірно, наприклад, телефонний номер записаний не в міжнародному форматі.

3Ви гарантуєте збереження нашої клієнтської бази?

Ваші дані повністю конфіденційні. Доступ до інформації має лише обмежене коло осіб виключно для вирішення можливих технічних питань. Інші співробітники компанії бачать номери телефонів, в яких приховані дві останні цифри. Конфіденційність даних прописана в договорі.

4У вас є інструменти для сегментації клієнтської бази?

Звичайно, ви можете розбивати контакти по групах, а також сегментувати їх за допомогою фільтрів. Читайте докладніше:

1Як створити нову форму?

В особистому кабінеті в розділі «Форми» натисніть кнопку «Створити форму». У відкритому конструкторі форм оберіть потрібні поля, оформлення і налаштування. Після збереження, вам буде доступний код для вставки форми на ваш сайт і активне посилання на форму.

2Для чого потрібні форми?

Для легального збору інформації про ваших клієнтів. За допомогою форм ви можете збирати номери телефонів та email-адреси, а також вести активну комунікацію з аудиторією, використовуючи в формах опитування і рейтинги.

3Чи є у вас шаблони форм?

Так, ви можете скористатися шаблоном і адаптувати його під свої цілі і завдання.

4Чи можу я через деякий час редагувати створену форму?

Так це можливо. Будь-яку створену форму можна редагувати, активувати (вимикати і вмикати) і видаляти. У розділі «Форми» навпроти кожної створеної форми є іконки, натиснувши на які, ви зможете змінити потрібну вам форму.

5Як вбудувати форму на свій сайт?

Після створення форми скопіюйте HTML-код і вставте його в необхідний блок на вашому сайті. Форма адаптується під розмір блоку.

1Як створити коротке посилання?

У розділі «Короткі посилання» натисніть кнопку «Вкоротити посилання», сервіс обробить потрібне вам посилання миттєво.

2Як переглянути переходи за коротким посиланням?

Аналіз переходів доступний у вашому особистому кабінеті в розділі «Короткі посилання» зліва від кожного «Оригінального посилання».

3У чому перевага коротких посилань?

Короткі посилання набагато зручніше вставляти в SMS-повідомлення, так як вони компактні і займають невелику кількість символів в SMS. Крім того, вкоротивши посилання за допомогою нашого сервісу, ви отримуєте доступ до аналітики і можливість відслідковувати переходи за посиланням в вашому особистому кабінеті.

4Який термін активності короткого посилання?

За замовчуванням термін активності посилання необмежений, проте при необхідності його можна обмежити. Для цього, при створенні посилання, у вікні «Додаткові параметри» введіть потрібну дату в графу «Термін дії».

1Що таке QR-код?

QR-код — квадратна картинка, в яку закодована інформація: текст, адреса в Інтернеті, телефон, координати будь-якого місця або візитна картка.

2Як створити і скачати QR-код?

  • Відкрийте Генератор QR-кодів, Оберіть тип інформації, яку хочете закодувати: посилання на сайт, візитка, номер телефону, email, адреса або текст.
  • Введіть інформацію в форму і натисніть на кнопку «Скачати QR-код».
  • Налаштуйте розмір і колір QR-коду, виберіть формат скачуваного файлу: .png, .jpg, .gif или .svg.

3Як я можу використовувати QR-коди?

Використовуйте QR-коди для зручності шифрування об'ємної інформації, а також для залучення клієнтів в маркетингові кампанії. QR-коди ідеально підходять для вірусних кампаній, що містять в собі інтригу, так як за статистикою, більшість користувачів сканують QR-коди з цікавості.

4Як зчитати QR-код?

Щоб зчитати вміст QR-коду, вам знадобиться мобільний телефон або планшет з камерою. На пристрої має бути встановлено додаток, який буде сканувати вміст коду і розшифровувати інформацію, наприклад, додатки QR Code Reader, Scanner, QR Droid, QR Code Reader by Scan тощо.

5Код погано зчитується. Що робити?

Спробуйте згенерувати код ще раз. Встановіть значення «Рівень виправлення помилки» на «M (середній)» або змініть розмір коду. Це поліпшить процес зчитування зображення.

Реєструйтеся зараз і отримуйте БОНУС!

2.22 гривні на рахунок для тестування сервісу розсилки SMS-повідомлень та інших можливостей Mobizon.