Якщо база контактів велика, то ділити її на групи вручну може бути незручно. Автоматизуйте цю задачу за допомогою фільтрів сегментації - інструменту, який динамічно додає контакти в групи.
Як працюють фільтри
У кожного фільтра є умови і цільова група. Коли ви додаєте нові контакти в базу або редагуєте дані контактів, відбувається автоматична перевірка, чи відповідають дані контакту умовам фільтра. Якщо так, то контакт буде додано до цільової групи.
Фільтри працюють з базою контактів постійно, в автоматичному режимі. Якщо ви завантажите нові контакти в базу, всі працюючі фільтри будуть застосовані до них.
Як подивитися, які фільтри зараз працюють
- Зайдіть у Контактну книгу.
- Натисніть кнопку Налаштування. В меню, яке відкрилось, оберіть Фільтри сегментації контактів.
- Відкриється діалогове вікно Фільтри сегментації, в якому буде перелік працюючих фільтрів.
У цьому ж вікні ви можете створити, відредагувати або видалити фільтр.
Як створити новий фільтр
- Натисніть кнопку Налаштування.
- В меню, яке відкрилось, оберіть Фільтри сегментації контактів.
- Натисніть Створити фільтр.
- У новому вікні введіть назву фільтра, додайте умови фільтрації та вкажіть, в яку групу додавати контакти.
- Натисніть Зберегти.
- Новий фільтр з'явиться в списку фільтрів сегментації. Щоб він запрацював, натисніть кнопку Застосувати фільтр навпроти його назви.
Тепер всі контакти, які підходять під умови фільтрації, система буде автоматично додавати в зазначену цільову групу.
Приклад застосування фільтрів
З усієї клієнтської бази необхідно вибрати номери телефонів жінок, щоб зробити розсилку з поздоровленням на 8 березня.
- Створюємо новий фільтр, як описано вище (Контактна книга - Налаштування - Фільтри сегментації контактів - Створити новий фільтр).
- Задаємо параметри фільтру
- назва - Клієнтки
- умови фільтра: стать > дорівнюється > жіноча
- додавати в групи - Привітати з 8 березня
- Зберігаємо фільтр і натискаємо Застосувати фільтр.
Тепер у нас є група, що складається тільки з клієнток, щоб робити по ній розсилку.
Крім того, нові контакти, які потрапляють в базу, тепер будуть перевірятися - чи відповідають вони умовам фільтра. Якщо так, то вони теж будуть додані до групи Привітати з 8 березня.