Реєстрація

Фільтри контактів

Якщо база контактів велика, то ділити її на групи вручну може бути незручно. Автоматизуйте цю задачу за допомогою фільтрів сегментації - інструменту, який динамічно додає контакти в групи.

Як працюють фільтри

У кожного фільтра є умови і цільова група. Коли ви додаєте нові контакти в базу або редагуєте дані контактів, відбувається автоматична перевірка, чи відповідають дані контакту умовам фільтра. Якщо так, то контакт буде додано до цільової групи.

Фільтри працюють з базою контактів постійно, в автоматичному режимі. Якщо ви завантажите нові контакти в базу, всі працюючі фільтри будуть застосовані до них.

Як подивитися, які фільтри зараз працюють

  1. Зайдіть у Контактну книгу.
  2. Натисніть кнопку Налаштування. В меню, яке відкрилось, оберіть Фільтри сегментації контактів.
    Фільтри сегментації контактів
  3. Відкриється діалогове вікно Фільтри сегментації, в якому буде перелік працюючих фільтрів.

У цьому ж вікні ви можете створити, відредагувати або видалити фільтр.

Як створити новий фільтр

  1. Натисніть кнопку Налаштування.
  2. В меню, яке відкрилось, оберіть Фільтри сегментації контактів.
  3. Натисніть Створити фільтр.
    Як створити новий фільтр контактів
  4. У новому вікні введіть назву фільтра, додайте умови фільтрації та вкажіть, в яку групу додавати контакти.
  5. Натисніть Зберегти.
  6. Новий фільтр з'явиться в списку фільтрів сегментації. Щоб він запрацював, натисніть кнопку Застосувати фільтр навпроти його назви.
    Застосування фільтру контактів
    Тепер всі контакти, які підходять під умови фільтрації, система буде автоматично додавати в зазначену цільову групу.

Приклад застосування фільтрів

З усієї клієнтської бази необхідно вибрати номери телефонів жінок, щоб зробити розсилку з поздоровленням на 8 березня.

  1. Створюємо новий фільтр, як описано вище (Контактна книга - Налаштування - Фільтри сегментації контактів - Створити новий фільтр).
  2. Задаємо параметри фільтру
    • назва - Клієнтки
    • умови фільтра: стать > дорівнюється > жіноча
    • додавати в групи - Привітати з 8 березня
      Приклад використання фільтра контактів
  3. Зберігаємо фільтр і натискаємо Застосувати фільтр.

Тепер у нас є група, що складається тільки з клієнток, щоб робити по ній розсилку.

Крім того, нові контакти, які потрапляють в базу, тепер будуть перевірятися - чи відповідають вони умовам фільтра. Якщо так, то вони теж будуть додані до групи Привітати з 8 березня.