Реєстрація

Контактна карта й історія контакту

Контактна карта - це місце, де зберігається вся наявна у вас інформація про клієнта (контакт): його ПІБ, мобільний номер, email та інші контактні дані, історія взаємин з ним, групи, до яких він належить.

Щоб переглянути контактну карту клієнта, натисніть на відповідний рядок у списку контактів у Контактній книзі. У правій частині екрана буде показана контактна карта.

Контактна карта
  • Редагувати - контактна карта відкриється для редагування вмісту полів.
  • Видалити - контактна карта з усіма даними буде видалена з Контактної книги.
  • Історія контакту - відкриється вікно з інформацією про взаємодію з клієнтом, наприклад, історія SMS-розсилок.
  • QR-код - зашифрувати дані про контакт у вигляді QR-коду.
  • Відправити SMS - відправити повідомлення на основний мобільний номер контакту, відкриється вікно створення нової SMS-кампанії, одержувачем якої буде даний контакт.

Як вести історію контакту

Ви можете фіксувати історію всіх взаємодій з клієнтом.

Натисніть кнопку Історія контакту в контактній карті - відкриється вікно історії контакту. Сюди ви можете заносити всі пов'язані з даним клієнтом події, наприклад, відправлені йому SMS-розсилки. Є можливість вказати дату, час, опис і тип події (SMS, дзвінок, зустріч, спілкування в чаті). Список подій відкривається в хронологічному порядку.

Історія контакту

Як створити подію в історії контакту:

  1. Відкрийте контактну карту і натисніть Історія контакту.
  2. Натисніть Створити нову подію.
  3. У вікні, яке відкрилось, оберіть тип події, введіть її дату і опишіть подію в декількох словах.
  4. Натисніть Зберегти.
Як створити подію в історії контакту