Контактна карта - це місце, де зберігається вся наявна у вас інформація про клієнта (контакт): його ПІБ, мобільний номер, email та інші контактні дані, історія взаємин з ним, групи, до яких він належить.
Щоб переглянути контактну карту клієнта, натисніть на відповідний рядок у списку контактів у Контактній книзі. У правій частині екрана буде показана контактна карта.
Ви можете фіксувати історію всіх взаємодій з клієнтом.
Натисніть кнопку Історія контакту в контактній карті - відкриється вікно історії контакту. Сюди ви можете заносити всі пов'язані з даним клієнтом події, наприклад, відправлені йому SMS-розсилки. Є можливість вказати дату, час, опис і тип події (SMS, дзвінок, зустріч, спілкування в чаті). Список подій відкривається в хронологічному порядку.