Що необхідно кожній людині? Чому ми робимо ті чи інші покупки? Що ще стоїть за нашими купівельними потребами, крім бажання зробити своє життя більш комфортним?
Потреба бути значущим, бажання стати тим самим унікальним покупцем, якому буде надано ексклюзивний бонус, продукт, послуга або знижка. Кожен з нас всередині щиро потребує додаткової уваги та підкреслення власної індивідуальності і важливості для бренду. Це найчастіше і є головним тригером при покупці будь-якого товару чи замовлення послуги.
Наприклад, ми купуємо стильний одяг, щоб оточуючі нас помітили і зробили комплімент; ми користуємося послугами туристичних компаній, для того щоб відправитися в подорож і викласти класні фотографії в Instagram; ми купуємо абонемент в тренажерний зал, для того щоб інші бачили, що ми дбаємо про свою фігуру і ведемо здоровий спосіб життя та інше. Якщо розібратися, то практично за кожним нашим бажанням і дією стоїть невелика кнопочка «Пуск», натискання якої стимулює появу цього прагнення. І найчастіше дана кнопка спрацьовує завдяки зовнішньому чиннику, а саме: нашій внутрішній орієнтації на друзів, знайомих і рідних, нашій залежності від думки інших людей.
І якщо ви навчитеся використовувати дану особливість людської психіки в ваших SMS-розсилках, то ви зможете стимулювати потенційних і постійних клієнтів купувати ваші товари і користуватися послугами.
Створювати SMS-розсилки, які будуть підкреслювати значимість і індивідуальність клієнтів, ви зможете завдяки використанню емоційного прийому ЕКСКЛЮЗИВНОСТІ.
Рекомендації по впровадженню прийому ЕКСКЛЮЗИВНОСТІ в ваші SMS-маркетингові кампанії:
Приклад використання ексклюзивності в листі відомої американської фінансової компанії American Express:
«Власник карти має найширший спектр ексклюзивних привілеїв по всьому світу. Можливо, ви не та людина, яка має бути в нашому клубі. Але, якщо ви той самий, і готові заплатити щорічний внесок, щоб стати частиною клубу, ми даємо вам можливість спробувати».
Використовуйте в ваших SMS-розсилках даний прийом, описуйте вигоди і переваги товару, які отримає клієнт тільки після його придбання.
Приклад використання ексклюзивності в SMS-кампанії для туристичного агентства:
«Ексклюзивний 10-денний шопінг-тур до Італії зі стилістом. Емоції, подорож, а також підбір персонального гардероба. Підкресліть вашу індивідуальність з «Tour». Деталі www.tour.ua»
Найчастіше це ваші постійні клієнти. Приклад використання ексклюзивності в SMS-кампанії для тренінгової компанії:
«Шановний Олександре, станьте членом закритого клубу підприємців тренінгового центру «Training». Ви зможете зі знижкою відвідувати всі заходи, а також отримаєте індивідуальний доступ до бази знань на сайті www.training.ua»
Зробіть додаткові знижки для пожвавлення продажів. Приклад використання ексклюзивності в SMS-кампанії для інтернет-магазину жіночого одягу:
«Встигніть замовити наймодніший одяг колекції осінь-зима. Тільки сьогодні протягом 24 годин безкоштовна доставка на всі товари! Ми хочемо, щоб ви були стильною www.shopping.ua»
Найкраще використовувати хороші знижки або ж надавати певну суму в подарунок. Приклад використання ексклюзивності в SMS-кампанії для автозаправки:
«Якісний бензин на автозаправках «Oil». Покажіть це повідомлення менеджеру і отримаєте знижку -10% під час заправки вашого автомобіля. З турботою про наших клієнтів! www.oil.ua»
Вам підійдуть різні накопичувальні та дисконтні карти, які дарують додаткову знижку в магазинах ваших партнерів тощо За допомогою SMS-розсилки ви зможете інформувати ваших клієнтів про накопичення бонусів, видачу карти, святкові акції і бонусні кошти. Приклад використання ексклюзивності в SMS-кампанії для кафетерію:
«Чекаємо вас на каву в «Coffee». Замовте лате і отримаєте накопичувальну бонусну карту від нашої кав'ярні. Кожен 5-й напій в ПОДАРУНОК! У нас краща кава в місті! Вул. Кавова 18»
Не варто надмірно використовувати емоційний прийом ексклюзивності. Ви не повинні прищепити клієнтам почуття «регулярного безкоштовного» за допомогою використання знижок, програм лояльності та індивідуальних пропозицій.
Прийом ексклюзивності – це можливість правильно позиціонувати ваш продукт і додати йому цінність завдяки правильній комунікації з клієнтами. Чергуйте емоційні розсилки зі стандартними пропозиціями, інформаційними SMS і оповіщеннями.
Спровокуйте у ваших клієнтів відчуття індивідуальності і значущості та збільшуйте продажі вашою SMS-розсилкою в кілька разів!