Реєстрація

Ексклюзивність в якості дієвого емоційного прийому для ваших SMS-розсилок

Опубліковано: 19 січня 2020

Що необхідно кожній людині? Чому ми робимо ті чи інші покупки? Що ще стоїть за нашими купівельними потребами, крім бажання зробити своє життя більш комфортним?

Потреба бути значущим, бажання стати тим самим унікальним покупцем, якому буде надано ексклюзивний бонус, продукт, послуга або знижка. Кожен з нас всередині щиро потребує додаткової уваги та підкреслення власної індивідуальності і важливості для бренду. Це найчастіше і є головним тригером при покупці будь-якого товару чи замовлення послуги.

Ексклюзивність в якості дієвого емоційного прийому для ваших SMS-розсилок

Наприклад, ми купуємо стильний одяг, щоб оточуючі нас помітили і зробили комплімент; ми користуємося послугами туристичних компаній, для того щоб відправитися в подорож і викласти класні фотографії в Instagram; ми купуємо абонемент в тренажерний зал, для того щоб інші бачили, що ми дбаємо про свою фігуру і ведемо здоровий спосіб життя та інше. Якщо розібратися, то практично за кожним нашим бажанням і дією стоїть невелика кнопочка «Пуск», натискання якої стимулює появу цього прагнення. І найчастіше дана кнопка спрацьовує завдяки зовнішньому чиннику, а саме: нашій внутрішній орієнтації на друзів, знайомих і рідних, нашій залежності від думки інших людей.

І якщо ви навчитеся використовувати дану особливість людської психіки в ваших SMS-розсилках, то ви зможете стимулювати потенційних і постійних клієнтів купувати ваші товари і користуватися послугами.

Створювати SMS-розсилки, які будуть підкреслювати значимість і індивідуальність клієнтів, ви зможете завдяки використанню емоційного прийому ЕКСКЛЮЗИВНОСТІ.

Рекомендації по впровадженню прийому ЕКСКЛЮЗИВНОСТІ в ваші SMS-маркетингові кампанії:

1 Демонструйте вашим клієнтам їхню соціальну значимість, зробіть акцент на унікальності, тисніть на почуття гордості

Приклад використання ексклюзивності в листі відомої американської фінансової компанії American Express:

Використовуйте в ваших SMS-розсилках даний прийом, описуйте вигоди і переваги товару, які отримає клієнт тільки після його придбання.

Приклад використання ексклюзивності в SMS-кампанії для туристичного агентства:

2 Уточніть в SMS-розсилці, що деякі послуги або товари ви надаєте тільки певним клієнтам

Найчастіше це ваші постійні клієнти. Приклад використання ексклюзивності в SMS-кампанії для тренінгової компанії:

3 Робіть унікальні пропозиції клієнтам, які купують у вас виключно онлайн або офлайн

Зробіть додаткові знижки для пожвавлення продажів. Приклад використання ексклюзивності в SMS-кампанії для інтернет-магазину жіночого одягу:

4 Якщо ви створюєте рекламну кампанію, яку будете відправляти вашим потенційним клієнтам, рекомендуємо «тиснути» на ексклюзивну ціну

Найкраще використовувати хороші знижки або ж надавати певну суму в подарунок. Приклад використання ексклюзивності в SMS-кампанії для автозаправки:

5 Використовуйте програми лояльності в якості підтвердження ексклюзивності ваших клієнтів

Вам підійдуть різні накопичувальні та дисконтні карти, які дарують додаткову знижку в магазинах ваших партнерів тощо За допомогою SMS-розсилки ви зможете інформувати ваших клієнтів про накопичення бонусів, видачу карти, святкові акції і бонусні кошти. Приклад використання ексклюзивності в SMS-кампанії для кафетерію:

Попереджаємо вас заздалегідь…

Не варто надмірно використовувати емоційний прийом ексклюзивності. Ви не повинні прищепити клієнтам почуття «регулярного безкоштовного» за допомогою використання знижок, програм лояльності та індивідуальних пропозицій.

Прийом ексклюзивності – це можливість правильно позиціонувати ваш продукт і додати йому цінність завдяки правильній комунікації з клієнтами. Чергуйте емоційні розсилки зі стандартними пропозиціями, інформаційними SMS і оповіщеннями.

Спровокуйте у ваших клієнтів відчуття індивідуальності і значущості та збільшуйте продажі вашою SMS-розсилкою в кілька разів!