Оберіть відповідний спосіб оплати і натисніть кнопку Продовжити.
Способи поповнення для України
Оплата через Приват24
Для оплати ви повинні бути зареєстровані в системі Приват24.
Вкажіть суму поповнення
Натисніть Оплатити.
У вікні додатка з'явиться повідомлення «Платіж успішно створений». Натисніть Перейти до оплати.
Відкриється вікно платіжної системи Приват24, в якій ви зможете авторизуватися і завершити оплату.
Після оплати вікно платіжної системи закриється, а у вікні додатку з'явиться повідомлення про успішну оплату. Протягом хвилини ваш новий баланс буде відображено у верхньому рядку в Панелі управління.
Рахунок для оплати
Заповніть поля форми (обов'язковими для заповнення є тільки сума, ім'я та прізвище платника).
Натисніть Оплатити.
У вікні додатка з'явиться повідомлення «Платіж успішно створений». Натисніть Завантажити рахунок для оплати і збережіть файл рахунка на своєму пристрої.
Буде завантажено готовий заповнений і оформлений рахунок на оплату в форматі PDF. Ви можете роздрукувати його і оплатити в будь-якому відділенні банку.
Приклад:
Онлайн поповнення платіжною карткою
Вкажіть суму поповнення
Натисніть Оплатити.
У вікні додатка з'явиться повідомлення «Платіж успішно створений». Натисніть Перейти до оплати.
Відкриється вікно платіжної системи Platon, введіть в ньому реквізити вашої платіжної карти і закінчіть процес оплати.
Введення даних картки відбувається на сервері платіжної системи, у нас немає доступу до платіжних реквізитів і ми не зберігаємо дані про картки користувачів.
Після оплати вікно платіжної системи закриється, а у вікні додатку з'явиться повідомлення про успішну оплату. Протягом хвилини ваш новий баланс буде відображено вгорі в Панелі управління.
Рахунок-фактура для безготівкового розрахунку
За допомогою цього способу ви можете отримати рахунок на оплату і оплатити як у відділенні банку, так і через ваш інтернет клієнт-банк.
Вкажіть суму поповнення і заповніть поля форми.
Натисніть Оплатити.
У вікні додатка з'явиться повідомлення «Платіж успішно створений». Натисніть Завантажити рахунок для оплати і збережіть собі файл рахунка.
Буде завантажено готовий заповнений і оформлений рахунок на оплату в форматі PDF. Потім ви можете оплатити його зручним способом - в будь-якому відділенні банку або за допомогою онлайн-банкінгу. Приклад:
Платіжні термінали 2click та EasyPay
Запам'ятайте або запишіть свій ID в системі.
Оберіть найближчий термінал:
Мапа терміналів 2click
Мапа терміналів EasyPay
Скориставшись пошуком знайдіть сервіс Мобізон, введіть свій ID в системі, суму поповнення і зробіть оплату.
Інформація про комісію і терміни зарахування коштів
Спосіб поповнення
Розмір комісії
Термін зарахування коштів
Приват 24
Без комісії (комісію замість вас платить наш сервіс)
Миттєво
Онлайн-оплата картами Visa і Master Card, включаючи карти Visa Electron і Cirrus Maestro
Без комісії
Миттєво
У відділенні банку (за допомогою квитанції)
Стандартна комісія, встановлена обраним банком
Протягом 3-х банківських днів
За допомогою рахунку-фактури для безготівкового розрахунку (його можна оплатити як у відділенні банку, так і за допомогою Інтернет-банку)
Стандартна комісія, встановлена обраним банком
Протягом 3-х банківських днів
Через термінали 2click, EasyPay
2click - 5%, EasyPay - 1,5%
Миттєво
Способи поповнення для Казахстану
Рахунок для оплати
За допомогою цього способу ви можете отримати рахунок на оплату і оплатити як у відділенні банку, так і за допомогою вашого Інтернет клієнт-банку.
Вкажіть суму поповнення і заповніть поля форми.
Натисніть Оплатити.
У вікні додатка з'явиться повідомлення «Платіж успішно створений». Натисніть Завантажити рахунок для оплати і збережіть собі файл рахунку.
Буде завантажено готовий заповнений і оформлений рахунок на оплату в форматі PDF. Потім ви можете оплатити його зручним способом - в будь-якому відділенні банку або за допомогою онлайн-банкінгу. Приклад:
Онлайн поповнення платіжною карткою
Вкажіть суму поповнення і свій email, на який банк відправить вам чек.
Натисніть Оплатити.
У вікні додатка з'явиться повідомлення «Платіж успішно створений». Натисніть Перейти до оплати.
Відкриється вікно платіжної системи ePay, введіть в ньому реквізити вашої платіжної картки і натисніть Оплатити.
Введення даних картки відбувається на сервері платіжної системи, у нас немає доступу до платіжних реквізитів і ми не зберігаємо дані про картки користувачів.
Поповнення через термінал QIWI
Запам'ятайте або запишіть свій ID в системі.
Оберіть найближчий термінал зі зручним для вас розташуванням (мапа терминалів QIWI).
Скориставшись пошуком знайдіть сервіс Мобізон, введіть свій ID в системі, суму поповнення і зробіть оплату.
Важливо!Зберігайте квитанцію про оплату до моменту зарахування коштів на рахунок в системі Мобізон.Поповнення через гаманець QIWI
Запам'ятайте або запишіть свій ID в системі Мобізон.
Перейдіть на сайт Qiwi, введіть ваш ID, суму поповнення і підтвердіть платіж.
Через кілька секунд після підтвердження платежу ваш баланс буде поповнений.
Інформація про комісії і терміни зарахування коштів
Спосіб поповнення
Розмір комісії
Термін зарахування коштів
У відділенні банку (за допомогою квитанції)
Стандартна комісія, встановлена обраним банком
Протягом 3-х банківських днів
Онлайн-оплата картками Visa (включаючи картки Visa Electron), MasterCard, AmericanExpress
Без комісії
Миттєво
Через термінал QIWI
Стандартна комісія сервиса
Протягом 24-х годин
Через гаманець Visa QIWI Wallet
Без комісії
Миттєво
Коли кошти будуть зараховані на баланс у системі
При поповненні онлайн-способами кошти будуть зараховані протягом хвилини.
У разі оффлайн-оплати кошти будуть зараховані на ваш баланс в системі, після того, як ми побачимо інформацію про їх надходження на розрахунковий рахунок компанії. Термін надходження коштів залежить від банку, в якому була проведена оплата, і може становити від 1 до 3 банківських днів (робочих днів банків). Щоб прискорити зарахування коштів на ваш баланс, відскануйте чек з банку, щоб було чітко видно печатку банку, підпис касира, суму і номер заявки і відправте копію на email: bill@mobizon.com.
Всю інформацію про створені вами платежі ви можете побачити в розділі Історія платежів.
Що робити, якщо кошти не надійшли на баланс
Якщо ви поповнили рахунок, але кошти на баланс не були зараховані:
У разі поповнення платіжною карткою переконайтеся, що кошти дійсно були списані з вашого рахунку. Можливо, платіж не пройшов і вони повернулися на ваш рахунок автоматично. У такому випадку спробуйте зробити платіж ще раз.
Зверніться в наш відділ продажів, повідомте номер заявки в системі і прикладіть скани документів, які підтверджують платіж (чек з банку або терміналу).
Ми використовуємо Cookies, щоб зробити наш сайт максимально зручним для вас. Продовжуючи перегляд сторінок сайту, ви погоджуєтесь з використанням Cookies. Детальніше