Реєстрація

11 простих формул копірайтингу для ваших SMS розсилок

Опубліковано: 14 червня 2023

Для того щоб ваші повідомлення допомагали налагоджувати максимальне розуміння з боку аудиторії, вам потрібно формувати їх як інструкцію. Чим відрізняються інструкції? Невеликою кількістю кроків і простотою. Ось такими повинні бути й ваші SMS розсилки. Читаючи ваші повідомлення, у клієнтів повинні відразу ж збиратися думки в голові та утворюватися розуміння того, що їм потрібно робити. Навіть якщо ви продаєте ядерну фізику, вам все одно потрібно створювати прості і зрозумілі повідомлення.

Як цього добитися? Рекомендуємо вам застосовувати прийоми простого копірайтингу використовуючи 11 простих правил-формул копірайтингу для створення SMS розсилок, які допомагають зробити текст повідомлення максимально простим для сприйняття.

Отже, 11 простих і одночасно сильних формул копірайтингу для ваших SMS розсилок:

Формули копірайтингу

#1. Формула «X, який Y»

Дана формула допоможе вам зрозуміти, хто ваш потенційний клієнт. Це певний спосіб визначити цільову аудиторію кожної вашої SMS розсилки. Дайте відповідь на такі питання:

  • Про що ви вже писали одержувачам SMS?
  • Що ще цікаво вашим клієнтам?
  • Про що вони хочуть дізнатися, але чого бояться?

В результаті вам необхідно сформулювати одну пропозицію по цій формулі. Наприклад:

  • Студенти, які хочуть вивчити іноземну мову.
  • Жінки, які хочуть зустріти свого чоловіка і навчитися бути привабливою.
  • Екскурсоводи, які хочуть навчитися залучати клієнтів на свої екскурсії.

Дана сформульована пропозиція послужить вам точкою опори для створення SMS розсилок. Ви можете використовувати її в якості першої фрази в вашому повідомленні для того, щоб відразу ж потрапити в потреби цільової аудиторії.

#2. Формула «Тест печиво з передбаченням»

Напевно ви коли-небудь пробували печиво з передбаченням. Усередині нього розташований невеликий папірець, на якому написана всього лише одна фраза – одне речення. Так ось, якщо ви можете сформулювати ключовий посил вашого повідомлення всього в одному реченні, то ваша SMS розсилка проходить даний тест.

Наприклад, «Моя SMS-розсилка допоможе знайти чоловікам хороший автосервіс» або «Мій сервіс купонів на знижку допоможе знайти жінкам відмінний фітнес».

Кожен раз, складаючи текст для вашої розсилки, визначайте його ключову ідею одним реченням.

#3. Формула «Відсутність інтриг»

Мета SMS-розсилки – максимально коротко і швидко розповісти про вашу послугу або ваш товар. Досить вигадувати хитромудрі вступи. Не намагайтеся зацікавити одержувача повідомлення, просто повідомте конкретну пропозицію. Прямо описуйте суть вашої комерційної пропозиції: називайте компанію, робіть пропозицію, пропонуйте бонус, залишайте контакти. Усе!

#4. Формула «Визначайте важливе»

Ваша SMS розсилка повинна підкреслювати ключові моменти! Вам допоможе виділення певних слів великими літерами. Робіть акценти на словах «ЗНИЖКА», «БОНУС», «УВАГА» та інше. Так ви звернете увагу ваших клієнтів на дійсно важливі моменти повідомлення.

#5. Формула «Використовуйте метафори»

Якщо у вас складний товар або продукт, спробуйте описати його за допомогою простих метафор. Метафори – це формула спрощення неспрощуваного. Порівняйте ваші товари або послуги з чим-небудь схожим, з якимись процесами, принципами роботи або результатами.

Наприклад, ви пропонуєте тренінг із залучення передплатників в соціальних мережах. Порівняйте цей процес з процесом запрошення друзів на святкування Нового Року. Опишіть те, що пообіцявши друзям смакоту і веселощі, вони обов'язково приймуть рішення прийти. Проведіть паралель з соцмережами: пропонуючи бонус, ми мотивуємо потенційних передплатників зайти на наш сайт.

Або ж ви продаєте спеціальну вікову косметику для жінок. Тоді порівняйте процес допомоги шкірі з мікроорганізмами, які потрапляють на обличчя, проникають в нього і всередині поширюють корисні елементи, котрі викликають рівність шкіри і відсутність зморшок.

#6. Формула «Використання прикладів»

Приводьте приклади в ваших SMS розсилках, які поліпшать розуміння клієнтів вашої SMS розсилки. Ілюструйте товари або послуги прикладами з життя. Використовуйте успішний досвід ваших клієнтів.

Наприклад, якщо ви пропонуєте доставку суші або піци, додайте відгук задоволеного клієнта в ваше повідомлення. Зручний спосіб зібрати відгуки - Форми Mobizon!

#7. Формула «Чіткі формулювання»

Пишіть тільки конкретні слова замість завуальованих фраз, які допоможуть подумки уявити, побачити, почути або помацати ваш товар або послугу клієнтові.

#8. Формула «Застосування списків»

Використовуйте пункти 1-2-3 в ваших SMS розсилках, для того щоб виділити основне. Даний список ви можете застосовувати, коли описуєте вашу пропозицію, розповідаєте про послуги, які ви надаєте, або вказуєте контакти.

#9. Формула «Чітка інструкція»

Дотримуйте порядок у вашій SMS розсилці: від минулого до сьогодення, від малого до більшого, від локального до глобального. Визначте структуру, по якій ви створюєте повідомлення та дотримуйтеся її у всіх SMS розсилках.

#10. Формула «Мінімум бонусів»

Безкоштовності – це відмінно, але краще керуйтеся переконанням «Обіцяти менше - давати більше». Краще зробіть один бонус, але здивуєте клієнтів його якістю.

#11. Формула «Чітко напишіть, що ви чекаєте від клієнта»

Обов'язково в заклику до дії покроково напишіть, чого ви чекаєте від ваших клієнтів. Конкретно вказуйте: перейдіть за посиланням, зателефонуйте, замовте на сайті та інше.

Короткі висновки

Будьте гранично ясними, чіткими, зрозумілими, структурованими і ще мільйон подібних синонімів! Ми закликаємо вас до створення простих SMS розсилок, які просто сприймаються одержувачами. Клієнти будуть виконувати ваші заклики до дії, тільки якщо вони їм максимально зрозумілі. Дотримуйтесь цих 11 правил при складанні текстів для SMS розсилок і пам'ятайте – геніальність в простоті, а краса в геніальності!