Сірими і безликими SMS-сками про акції та розіграші сьогодні нікого не здивуєш. Банальні і типові розсилки сприймаються користувачами як спам і ігноруються клієнтами. Пропонуємо вам кілька креативних ідей, які можуть «спрацювати» у ваших SMS-розсилках.
Зовсім нещодавно в одній із соціальних мереж провели конкурс, в якому запропонували користувачам поділитися кращими рекламними SMS, які їм надсилали. На основі відгуків і побажань користувачів, ми створили свій ТОП незвичайних ідей і вже готові ним поділитися!
Люди люблять римовані слогани і рекламу. Ваш бренд стане пізнаваним, якщо зможете придумати оригінальну риму до назви компанії. Однією з кращих SMS-розсилок була визнана наступна:
«Таксі «Мерсі» - нас рекомендують усі! Від 50 грн за поїздку».
Небанальний початок зможе привернути увагу клієнтів куди більше, ніж звичні «РОЗПРОДАЖ!» або «АКЦІЯ». Спрацюють початкові фрази в наступних прикладах:
«Тільки нікому не кажіть! Піца в ресторані «Тратторія» зі знижкою 15% належить тільки вам! » або «Це конфіденційна інформація! Тільки тсссс ... 15 травня ми влаштовуємо розпродаж в магазині «MоdaShop».
Обіграйте назву. Якщо в назві вашої компанії є імена людей або назви тварин, зверніть увагу на ідею таксі «Олень», працівники якого зробили таку SMS-розсилку:
«Чому не дзвониш? Я сумую, твій «Олень». Телефон: 2365987»
Здивуйте клієнтів вдячністю! Цікавий рекламний хід реалізував один з футбольних клубів України, який зробив SMS-розсилку для своїх уболівальників з наступним текстом:
«Іван, спасибі за вашу підтримку і суператмосферу на стадіоні. Вчора ми були одним цілим! Ви кращі вболівальники в світі!».
Будьте впевнені, більшість людей, які отримали SMS, прийдуть на повторну гру команди.
Клієнти люблять, коли про них піклуються. Одна зі служб таксі користувалася такою розсилкою:
«Ваше замовлення прийняте, Олег. На вулиці -23, одягайтеся тепліше».
Використовуйте літературний прийом метонімії – замініть спільний заклик або звернення приватним. Компанія з продажу сантехніки зробила наступну SMS-розсилку:
«Купіть кришку-біде Tures, ваша попа скаже вам спасибі». Менш шокуючим прикладом може служити реклама магазину взуття: «Ваші ніжки точно хочуть туфлі з нової весняної колекції. Чекаємо в «Maro!».
Будьте обережні з текстами розсилок, що балансують на межі пристойності. Метод шокуючої реклами може бути ефективним засобом залучення уваги, проте довіру до бренду і позитивні емоції на адресу вашої компанії ви отримаєте навряд чи.
Можна помітити, що в більшості прикладів, які сподобалися користувачам, використовувалася адресна SMS-розсилка, в якій до клієнта зверталися на ім'я. Такі повідомлення дійсно дієві і в сервісі Mobizon коштують рівно стільки ж, скільки і повідомлення без іменного посилу. Створюйте SMS-розсилки за допомогою сервісу Mobizon, креативний текст повідомлень і налагоджена комунікація з аудиторією – ключ до успіху вашого бізнесу.