Ви думаєте, що SMS-розсилка буває тільки трьох видів: рекламна, інформаційна та вітальна? Так, це основні способи комунікації з клієнтами і залучення споживачів.
Але багато хто навіть і не здогадується про те, що існує ще як мінімум 11 видів спеціалізованих SMS-кампаній, завдяки яким можливе реальне збільшення продажів і більш ефективне конвертування потенційних клієнтів в постійних.
Варто розсилати тематичні повідомлення, які пов'язані з інформацією про ваш товар або послуги, з контентом, який ви поширюєте про продукт. Це ознайомчий вид SMS-розсилки. Він допомагає збільшити включеність споживачів в ваш бренд і ознайомитися з продукцією.
Наприклад, ви пропонуєте послуги в тренажерному залі. Тоді вам варто зробити кілька тематичних розсилок про правильне харчування, назви ефективних вправ і міфи, пов'язані з схудненням. Мета даної розсилки: стати максимально корисними клієнтам.
Ви отримали новий лід. Він може бути з соціальних мереж або в результаті реєстрації на сайті та інше. Або ж клієнт підписався на SMS-розсилку через форму підписки. Відразу ж відправте потенційному клієнту вітальне повідомлення. Вам потрібно тепло його прийняти і продемонструвати вашу щиру радість новому ліду. При цьому варто написати не просто сухе «Дякую за підписку», а додати додатковий бонус, вказати переваги вашого продукту, створити таким чином передчуття у споживача!
Для того щоб максимально включити клієнта в ваш бізнес, збільшити його залученість і перевести його з холодного в гарячого, рекомендуємо вам використовувати ланцюжок пов'язаних повідомлень. Почніть з привітального SMS, далі зробіть два тематичних повідомлення, після SMS з рекламним бонусом, подячне повідомлення тощо.
У будь-якому випадку у вас є клієнти, які регулярно користуються вашими послугами і купують ваші товари, порадуйте їх окремою SMS-розсилкою! Це потрібно для того, щоб ще збільшити кількість продажів, відвідуваність сайту і активність аудиторії. Підготуйте окремий список клієнтів, максимально залучених в ваш бізнес, і в SMS розсилці для них давайте найбільш цінну і невідому інформацію, унікальні знижки і поради.
Важливо: Підкресліть те, що це повідомлення унікальне для цього клієнта, тому що він заслужив вашу довіру і велику прихильність. Зробити це можна за допомогою фрази «Це повідомлення тільки для вас, нашого самого зацікавленого клієнта!»Даний вид розсилки SMS застосовується виключно для нових клієнтів, контакти яких ви недавно отримали. Для того щоб їх мотивувати до покупки, зробіть окрему SMS розсилку. У неї можна додавати відгуки задоволених клієнтів, коротку інформацію про продукт, історії успіху клієнтів і безкоштовні пропозиції.
Мета цієї SMS-кампанії – заново залучити одержувачів, які давно перестали будь-яким чином реагувати на ваші повідомлення. На таких клієнтів діють виключно інтригуючі листи, наприклад, зі словами «Нам сьогодні варто з вами попрощатися». І на додаток додати унікальну знижку, для того щоб заново долучити неактивних клієнтів до вашого бізнесу.
Якщо ви організуєте живі заходи, тренінги, зустрічі, конференції, то цей вид розсилки повинен обов'язково бути присутнім в якості одного з ключових інструментів вашої маркетингової кампанії. Розсилайте інформацію про захід, спікерів, місце проведення, унікальні переваги, після конференції надсилайте інформацію про додаткові матеріали.
Окремий вид SMS-кампаній, який служить відмінним варіантом для інтернет-магазинів. Часто клієнти додають товар в корзину, але так і не купують. Рекомендуємо вам зробити SMS-нагадування про залишений товар і додатково включити мотивацію все-таки придбати його. У цьому допоможе додаткова 10% знижка.
В цьому повідомленні подякуйте клієнту за зроблену покупку і... Запропонуйте йому ще один товар або додаткову послугу, які йдуть в парі до основного продукту. Здійсніть допродаж вже ну дуже гарячому клієнту!
Ми називаємо цей вид SMS розсилки подячним повідомленням. Акцентуйте на вашій довірі до клієнта, подякуйте за покупку, зробіть цінність на відносинах зі споживачем!
Відмінний варіант для продажу таких товарів або послуг, які потрібні регулярно. У цій SMS розсилці варто нагадувати клієнтам про те, що скоро настане час, коли вкрай знадобиться ваш продукт. Наприклад, для автомайстерень: нагадуйте клієнтам про заміну літньої гуми на зимову; для салонів краси: нагадуйте про необхідність провести процедуру очищення обличчя; для тренінгів: уточнюйте заздалегідь дату наступного заходу та інше. Головне – надсилайте SMS-нагадування за пару тижнів до здійснення угоди. Це верх лояльності до ваших клієнтів!
SMS-розсилка може бути і повинна бути нестандартною! Тільки не звичні для клієнтів повідомлення привернуть їхню увагу і викличуть довіру до вашого бізнесу. Тестуйте різні види SMS-розсилок, визначайте їх ефективність і використовуйте тільки найкращі інструменти!