Сильний заклик до дії в вашій SMS розсилці – це ключ до високих продажів. Мабуть, саме складання СТА (call to actions) – це самий базовий і одночасно найважливіший прийом грамотного копірайтингу, який збільшує конверсію. Тому його варто неодмінно освоїти. І найголовніше, що цей прийом не означає використання будь-яких секретних технік. Все чітко і гранично ясно.
Ми підготували для вас 11 формул складання закликів до дії, правильне застосування яких збільшить конверсію SMS розсилки.
Використовуйте слово «спробуйте» в ваших закликах до дії в SMS розсилках. Воно відрізняється м'якістю і відсутністю прямого наказу споживачеві. Ви даєте вибір: людина може спробувати, а може і не спробувати. На додаток до цього дієслова застосовуйте будь-яку безкоштовність. Наприклад:
Опишіть після використання даного дієслова самий сік вашої пропозиції, ту фішку, заради якої ви створюєте SMS розсилку. Наприклад:
Це один з найкоротших варіантів закликів до дії. Пропонуючи клієнту почати щось, ви викликаєте в ньому почуття мотивації і прагнення до нового. Наприклад:
Вплиньте на підсвідомість споживача і запропонуйте йому замовити ваш товар або послугу сьогодні, підсильте повідомлення додатковим бонусом, як варіант, унікальною знижкою. Наприклад:
Це словосполучення підходить, якщо мета вашої SMS-розсилки – проінформувати про товар або послугу. Це додатковий ознайомлювальний етап воронки продажів, який допомагає налагодити більш довірливу комунікацію з клієнтами. Ви не відразу продаєте, ви пропонуєте спочатку ознайомитися з продуктом. Наприклад:
Відмінний варіант для реклами різних івентів, тренінгів, семінарів, майстер-класів, програм тощо. Зробіть першу зустріч безкоштовною, так вам буде набагато простіше залучити клієнтів! Наприклад:
Ця формула заклику до дії підходить для роздрібних магазинів, супермаркетів, бутиків, магазинів взуття та інтернет-магазинів. Обмежена пропозиція – відмінний стимул для клієнта замовити товар прямо зараз, тим більше, якщо ваш товар або послуга дійсно класні. Як варіант, ви також можете писати «Залишилося всього (кількість), замовте прямо зараз». Наприклад:
Якщо ви пов'язані з доставкою товарів, рекомендуємо вам налагодити спосіб швидкої доставки. Це стане вашою ключовою перевагою. Наприклад:
Відповідний заклик до дії для різних компаній, які працюють в сфері послуг. Сервісні центри, автомайстерні, інфобізнес, пасажирські перевезення тощо. Надайте клієнтам змогу ознайомитися з вашими послугами, бажано робити це безкоштовно. Тест-драйв – це спосіб налагодити ефективний контакт з клієнтами. Наприклад:
Даний заклик до дії збільшує моментальні продажі, залучаючи клієнтів вигідним бонусом. Потрійне комбо: і обмежувач за часом (сьогодні), і безкоштовний бонус, і обмежувач за кількістю. Наприклад:
Хочете побудувати довірчі відносини з клієнтами? Застосовуйте цей СТА. Так ви покажете споживачам, що ви готові на особисту комунікацію з ними. Це верх клієнтоорієнтованості! Наприклад: