Реєстрація

11 прийомів збільшення конверсії за допомогою правильного СTA

Опубліковано: 5 травня 2020

Сильний заклик до дії в вашій SMS розсилці – це ключ до високих продажів. Мабуть, саме складання СТА (call to actions) – це самий базовий і одночасно найважливіший прийом грамотного копірайтингу, який збільшує конверсію. Тому його варто неодмінно освоїти. І найголовніше, що цей прийом не означає використання будь-яких секретних технік. Все чітко і гранично ясно.

Ми підготували для вас 11 формул складання закликів до дії, правильне застосування яких збільшить конверсію SMS розсилки.

Підвищення конверсії за допомогою правильного СTA

#1. Слово «спробуйте» + «безкоштовно»

Використовуйте слово «спробуйте» в ваших закликах до дії в SMS розсилках. Воно відрізняється м'якістю і відсутністю прямого наказу споживачеві. Ви даєте вибір: людина може спробувати, а може і не спробувати. На додаток до цього дієслова застосовуйте будь-яку безкоштовність. Наприклад:

Спробуйте систему правильного харчування «Худнемо разом!» Перший урок - безкоштовно! Деталі на сайті www.skinny.com.ua.

#2. Слово «спробуйте» + ключова вигода

Опишіть після використання даного дієслова самий сік вашої пропозиції, ту фішку, заради якої ви створюєте SMS розсилку. Наприклад:

Спробуйте нову систему очищення шкіри в салоні «Queen»: унікальна технологія, якісна косметика і гарантований результат! Пред'явіть SMS і отримаєте знижку 30% www.queen.com.ua.

#3. Слово «Почати»

Це один з найкоротших варіантів закликів до дії. Пропонуючи клієнту почати щось, ви викликаєте в ньому почуття мотивації і прагнення до нового. Наприклад:

Почніть підготовку до Нового Року прямо зараз! Колекція стильних суконь всіх розмірів в інтернет-магазині «Dress» www.dress.com.ua.

#4. Дієслово «замовте» + інформація про ваш продукт + підсилювач «сьогодні»

Вплиньте на підсвідомість споживача і запропонуйте йому замовити ваш товар або послугу сьогодні, підсильте повідомлення додатковим бонусом, як варіант, унікальною знижкою. Наприклад:

Замовте релакс-тур до Єгипту сьогодні і отримаєте знижку 15%, а також заселення в найкращий номер! деталі www.tour.com.ua.

#5. Словосполучення «Дізнайтеся більше»

Це словосполучення підходить, якщо мета вашої SMS-розсилки – проінформувати про товар або послугу. Це додатковий ознайомлювальний етап воронки продажів, який допомагає налагодити більш довірливу комунікацію з клієнтами. Ви не відразу продаєте, ви пропонуєте спочатку ознайомитися з продуктом. Наприклад:

Дізнайтеся більше про курси англійської мови в школі «Language». У нас діє акційна пропозиція! Деталі на сайті www.language.com.ua.

#6. Словосполучення «Увійдіть для безкоштовного…»

Відмінний варіант для реклами різних івентів, тренінгів, семінарів, майстер-класів, програм тощо. Зробіть першу зустріч безкоштовною, так вам буде набагато простіше залучити клієнтів! Наприклад:

Зареєструйтесь для безкоштовної участі у майстер-класі по цілепокладанню тут www.aims.com.ua! Перегорніть ваш світ з ніг на голову прямо зараз!

#7. Словосполучення «Отримати знижку можна, поки товар ще залишається на складі»

Ця формула заклику до дії підходить для роздрібних магазинів, супермаркетів, бутиків, магазинів взуття та інтернет-магазинів. Обмежена пропозиція – відмінний стимул для клієнта замовити товар прямо зараз, тим більше, якщо ваш товар або послуга дійсно класні. Як варіант, ви також можете писати «Залишилося всього (кількість), замовте прямо зараз». Наприклад:

На складі залишилося всього 10 моделей смартфонів Samsung, замовте девайс прямо зараз, інакше не встигнете! Знижка 10% www.mobile.com.ua.

#8. Словосполучення «Відправимо вам товар після замовлення протягом декількох годин»

Якщо ви пов'язані з доставкою товарів, рекомендуємо вам налагодити спосіб швидкої доставки. Це стане вашою ключовою перевагою. Наприклад:

Служба доставки «Доставкін»: відправляємо замовлені товари протягом декількох годин! Деталі www.dostavka.com.ua.

#9. Словосполучення «Перевірте, як це працює/як ми працюємо»

Відповідний заклик до дії для різних компаній, які працюють в сфері послуг. Сервісні центри, автомайстерні, інфобізнес, пасажирські перевезення тощо. Надайте клієнтам змогу ознайомитися з вашими послугами, бажано робити це безкоштовно. Тест-драйв – це спосіб налагодити ефективний контакт з клієнтами. Наприклад:

Автосервіс «Repair»: перевірте, як ми працюємо. Тільки для вас перше техобслуговування машини безкоштовно! www.repair.com.ua.

#10. Словосполучення «Замовте товар/послугу сьогодні та отримайте бонус безкоштовно

Даний заклик до дії збільшує моментальні продажі, залучаючи клієнтів вигідним бонусом. Потрійне комбо: і обмежувач за часом (сьогодні), і безкоштовний бонус, і обмежувач за кількістю. Наприклад:

Замовте суші-сет сьогодні і отримаєте середню піцу в подарунок! Дуже смачна пропозиція www.sushiandpizza.com.ua.

#11. Словосполучення «Зв'яжіться зі мною/з нами»

Хочете побудувати довірчі відносини з клієнтами? Застосовуйте цей СТА. Так ви покажете споживачам, що ви готові на особисту комунікацію з ними. Це верх клієнтоорієнтованості! Наприклад:

Обираєте інтернет-провайдера? Зв'яжіться з нами і дізнайтеся всі деталі, що вас цікавлять. Заповніть форму зворотного зв'язку тут www.internet.com.ua.
Коротке резюме Створюйте кілька SMS-кампаній і тестуйте різні заклики до дії. Відстежуйте, який варіант буде максимально ефективним для вашого бізнесу. Збільшуйте продажі за допомогою якісної SMS-розсилки.