29 листопада пройде неймовірно масштабна подія - Чорна п'ятниця 2024 («Black Friday»). Бутіки одягу, магазини взуття, Інтернет-магазини різних товарів, супермаркети та інші компанії, пов'язані з торгівлею, засиплють своїх клієнтів знижками, акціями та спеціальними пропозиціями.
Шукаєте спосіб, як активізувати продажі, збільшити реєстрації і кількість переходів на сайт? Для того щоб охопити найбільшу аудиторію напередодні заходу, бренди створюють окремі маркетингові кампанії і використовують різні рекламні інструменти.
Відмінний спосіб залучити постійних клієнтів і зацікавити нових споживачів в період підготовки і проведення Чорної П'ятниці – це розсилка унікальних пропозицій, а саме відправка інформаційних і рекламних SMS-повідомлень.
Так, саме SMS-маркетинг під час Чорної п'ятниці допоможе залучити максимальну кількість клієнтів на ваш зорепад знижок. Чому? Тому що за статистикою одержувачі SMS відкривають 95% повідомлень , більш того, кожен з ваших потенційних клієнтів практично завжди носить свій мобільний телефон під рукою. А це означає, що у вас є відмінний шанс «достукатися» до споживача і тим самим вплинути на ваші продажі.
Надсилайте клієнтам SMS про майбутні знижки за тиждень до початку Чорної п'ятниці. Так як багато хто не знає, що це за подія, рекомендуємо вам коротко розповісти про неї (принаймні, варто пояснити, звідки з'явився привід для знижки).
За два дні до Чорної п'ятниці надішліть повідомлення-нагадування, яке підігріє інтерес клієнтів. У цьому повідомленні ви вже можете надати невелику знижку на ваш товар або послугу для того, щоб налагодити ефективний довірливий зв'язок з клієнтами.
За кілька годин до початку божевільних розпродажів розішліть всій вашій клієнтській базі унікальну супервигідну пропозицію. У цій пропозиції повинна бути освітлена фішка вашої маркетингової кампанії під час Чорної п'ятниці. Це SMS – кульмінація вашої маркетингової SMS-кампанії, воно повинно викликати бажання клієнта негайно купити ваш товар або замовити послугу.
Додатково організуйте конкурс в день Чорної п'ятниці і проінформуйте про нього ваших клієнтів за кілька тижнів до події. Конкурс потрібен для того, щоб привернути увагу аудиторії і вибудувати з нею взаємодію.
Повідомте про флеш-продажі цільових клієнтів. Тобто додайте в ваші спеціальні пропозиції обмежувачі по часу дії знижки, за кількістю доступного товару, за кількістю знижок тощо. Примусьте клієнтів заздалегідь відчути розчарування, якщо вони не встигнуть придбати товар. Прийом дефіциту впливає на підсвідомість людини!
Будьте готові до напливу клієнтів після впровадження цих 5 рекомендацій в вашу маркетингову кампанію.
Чим більш плідно ви попрацюєте за кілька тижнів до заходу і в день знижок, тим вище будуть показники прибутку.
Після закінчення Чорної п'ятниці бізнес-компанії мають величезну базу даних клієнтів, які зробили покупку. А це означає, що протягом наступного року можна буде використовувати їх мобільні телефони для розсилки повідомлень з іншою рекламною інформацією для стимулювання зробити інші покупки.
Розсилайте унікальні пропозиції своїм клієнтам, надсилайте їм знижки та запрошуйте відвідати ваш магазин або заклад - не пропустіть можливість підвищити продажі і поповнити базу клієнтів!
Чорна п'ятниця — це період великих знижок, який з нетерпінням чекають «шопоголіки» і всі, хто хоче заощадити на покупках. Інтернет-магазини, бутіки одягу, супермаркети та інші компанії, пов'язані з торгівлею, роблять знижки до 90% на свої товари до дня Чорної п'ятниці.
У 2024 році в Україні і в усьому світі Чорна п'ятниця відбудеться 29 листопада. Тисячі магазинів порадують своїх покупців великими знижками.
Розсилайте знижки і нагадування про розпродажі своїм клієнтам і запрошуйте відвідати ваш магазин або заклад - не пропустіть можливість підвищити продажі в день Чорної п'ятниці. Відправляйте SMS через сервіс Mobizon!