Наближається одне з найочікуваніших свят у році – Міжнародний жіночий день. День, в який мужня половина населення дарує величезну кількість подарунків жінкам.
Саме тому передсвятковий тиждень перед 8 березня – це час, коли ринок товарів і послуг збільшує продажі в 2-3 рази. Адже кожен чоловік хоче подарувати найкращий подарунок своїй мамі, коханій, доньці та подрузі.
Студії хенд-мейд, кондитерські, квіткові й ювелірні магазини, салони краси, SPA, ресторани і кафе, торгово-розважальні комплекси заздалегідь починають готуватися до 8 березня і придумувати різні способи, які в це свято допоможуть їм отримати максимальний прибуток.
Для того щоб бути поміченими більшістю цільових клієнтів і зацікавити їх вашими товарами або послугами, ретельно підійдіть до підготовки рекламної кампанії. Продумайте маркетингові інструменти, які ви будете застосовувати для просування вашого бренду.
Один з дієвих рекламних інструментів, який дійсно привертає увагу покупців, - це SMS-розсилка.
Переважно 8 березня вашими основними клієнтами будуть чоловіки, яким необхідно придбати подарунки жінкам. Зіграйте на цьому! Запропонуйте чоловікам готові рішення подарунків для прекрасної половини населення або подарункові сертифікати на вже продумані найкращі подарунки.
Вирішуючи головну проблему клієнта, ви збільшуєте ймовірність вашої угоди на 90%.
Пам'ятайте і про «винуватиць свята» – жінках. Дуже часто дівчата в це свято дарують подарунки своїм мамам, подругам, дочкам і собі. Напередодні 8 березня жінки відвідують салони краси, SPA, солярії і займаються шопінгом.
Зробивши спеціальну пропозицію жінкам на честь свята, ви збільшите їх лояльність і дасте привід розповісти про вашу пропозицію подругам.
Будь-яке свято асоціюється зі зниженням цін, вигідними пропозиціями, знижками і акціями. І 8 березня не виняток. Розробіть унікальну знижку для вашого товару або послуги для того щоб охопити максимальну кількість клієнтів.
Запам'ятайте: ваша цільова аудиторія вже заздалегідь знає, що будуть знижки. Ваше завдання: подати їх найбільш грамотно і «смачно», так щоб вони виділилися з усіх святкових пропозицій!
На 8 березня також прийнято дарувати подарунки жінкам-колегам. Тому ви можете зробити розсилку - «комерційну пропозицію» різним компаніям. Подайте в ній інформацію про ваші товари і послуги, а також запропонуйте спеціальну корпоративну ціну.
Оптова закупівля подарунків співробітницям напередодні 8 березня зацікавить ваших потенційних клієнтів, головне - продумати суть пропозиції.
Обов'язково привітайте ваших клієнток-жінок зі святом весни і краси.
Надавши увагу кожній вашій клієнтці, ви збільшите лояльність і підвищите довіру до вашого бізнесу.
Ще один прийом мотивації клієнта – це додавання до вашого основного товару чи послуги будь-якого додаткового подарунка. Наприклад, безкоштовна святкова упаковка подарунка, доставка за адресою в день свята або додатковий сюрприз (шоколадка або листівка).
Пропонуючи клієнтам додаткові безкоштовні подарунки, ви акцентуєте їх увагу на вашому основному товарі та підвищуєте ймовірність продажу в 2 рази. Погодьтеся, всім подобається отримувати щось даром.
Така серія SMS-розсилок допоможе вам справити хороше враження на клієнта і мотивує його скористатися саме вашими послугами або придбати саме ваш товар в якості подарунка на 8 березня. Налагоджена взаємодія з клієнтом за допомогою SMS-розсилки - запорука зростання продажів напередодні 8 березня.