8 Березня – Міжнародний жіночий день.
День, у який жінкам дарують величезну кількість подарунків. Саме тому передсвятковий тиждень перед 8 березня – це час, коли ринок товарів і послуг збільшує продажі у 2-3 рази.
Студії хенд-мейд, кондитерські, квіткові й ювелірні магазини, салони краси, SPA, ресторани і кафе, торгово-розважальні комплекси заздалегідь починають готуватися до 8 березня і придумувати різні способи, які в це свято допоможуть їм отримати максимальний прибуток.
Зробіть SMS-розсилку клієнтам напередодні 8 березня і збільште свої продажі:
❤️ проінформуйте їх про свої акції та святкові знижки
❤️ поділіться ідеями подарунків серед ваших товарів або послуг
✔️ відправка 1 SMS по Україні коштує всього від 0.63 гривень — це дешевий і ефективний спосіб реклами.
Для того щоб бути поміченими більшістю цільових клієнтів і зацікавити їх вашими товарами або послугами, ретельно підійдіть до підготовки рекламної кампанії.
Ми підготували корисні ідеї, які надихнуть вас на написання оригінальних текстів повідомлень і допоможуть у плануванні SMS-кампаній.
Переважно 8 березня вашими основними клієнтами будуть чоловіки, яким необхідно придбати подарунки жінкам. Запропонуйте їм готові рішення подарунків або подарункові сертифікати на вже продумані найкращі подарунки.
Вирішуючи головну проблему клієнта, ви збільшуєте ймовірність вашої угоди на 90%.
Не знаєте, що подарувати жінкам на 8 березня? Універсальний подарунок для коханої, мами, подруги і дочки – абонемент на 10 занять фітнесом у фітнес-клубі «Sport». Даруйте красу! sportclub.ua
Пам'ятайте і про «винуватиць свята» – жінках. Дуже часто дівчата в це свято дарують подарунки своїм мамам, подругам, дочкам і собі. Напередодні 8 березня жінки відвідують салони краси, SPA, солярії і займаються шопінгом.
Зробивши спеціальну пропозицію жінкам на честь свята, ви збільшите їх лояльність і дасте привід розповісти про вашу пропозицію подругам.
На честь свята нарешті дозвольте собі похід в найкращий «SPA-salon» міста. Побалуйте себе розкішшю! Знижка на всі послуги - 15%. www.spa.ua
Будь-яке свято асоціюється зі зниженням цін, вигідними пропозиціями, знижками і акціями. І 8 березня не виняток. Розробіть унікальну знижку для вашого товару або послуги для того щоб охопити максимальну кількість клієнтів.
Надавши унікальні знижки своїм клієнтам, ви виділите свої товари або послуги серед інших пропозицій.
Подаруйте своїй коханій незабутнє 8 березня! Знижки до 50% на дводенний відпочинок в готелі «Hotel». Романтична вечеря в подарунок. hotel.ua
На 8 березня також прийнято дарувати подарунки жінкам-колегам. Тому ви можете зробити розсилку - «комерційну пропозицію» різним компаніям. Подайте в ній інформацію про ваші товари і послуги, а також запропонуйте спеціальну корпоративну ціну.
Оптова закупівля подарунків співробітницям напередодні 8 березня зацікавить ваших потенційних клієнтів, головне - продумати суть пропозиції.
Проведіть інтелектуальне 8 березня разом з вашими співробітницями в квест-кімнаті «Quest». Корпоративна знижка – 30%. Замовлення до 3 квест-кімнат одночасно. quest.ua
Обов'язково привітайте ваших клієнток із Міжнародним жіночим днем.
Надавши увагу кожній вашій клієнтці, ви збільшите лояльність і підвищите довіру до вашого бізнесу.
Від щирого серця салон краси «Diva» вітає вас з головним жіночим святом. Бажаємо вам весни в душі і найкрасивіших квітів в цей день. diva.ua
Ще один прийом мотивації клієнта – це додавання до вашого основного товару чи послуги будь-якого додаткового подарунка. Наприклад, безкоштовна святкова упаковка подарунка, доставка за адресою в день свята або додатковий сюрприз (шоколадка або листівка).
Пропонуючи клієнтам додаткові безкоштовні подарунки, ви акцентуєте їх увагу на вашому основному товарі та підвищуєте ймовірність продажу в 2 рази.
Унікальна пропозиція на честь 8 березня: замовте подарунки в інтернет-магазині «Gift» і отримаєте подарункову упаковку товару в подарунок! gift.ua
Така серія SMS-розсилок допоможе вам справити хороше враження на клієнта і мотивує його скористатися саме вашими послугами або придбати саме ваш товар в якості подарунка на 8 березня. Налагоджена взаємодія з клієнтом за допомогою SMS-розсилки - запорука зростання продажів напередодні 8 березня.