Реєстрація

Як збільшити продажі перед 8 Березня?

Опубліковано: 28 лютого 2024

8 Березня – Міжнародний жіночий день.

День, у який жінкам дарують величезну кількість подарунків. Саме тому передсвятковий тиждень перед 8 березня – це час, коли ринок товарів і послуг збільшує продажі у 2-3 рази.

Які SMS надсилати клієнтам перед 8 березня

Студії хенд-мейд, кондитерські, квіткові й ювелірні магазини, салони краси, SPA, ресторани і кафе, торгово-розважальні комплекси заздалегідь починають готуватися до 8 березня і придумувати різні способи, які в це свято допоможуть їм отримати максимальний прибуток.

Як збільшити продажі напередодні 8 березня?

Підвищуємо продажі перед 8 березня

Зробіть SMS-розсилку клієнтам напередодні 8 березня і збільште свої продажі:

❤️ проінформуйте їх про свої акції та святкові знижки
❤️ поділіться ідеями подарунків серед ваших товарів або послуг

✔️ відправка 1 SMS по Україні коштує всього від 0.63 гривень — це дешевий і ефективний спосіб реклами.

Для того щоб бути поміченими більшістю цільових клієнтів і зацікавити їх вашими товарами або послугами, ретельно підійдіть до підготовки рекламної кампанії.

Як може допомогти SMS-розсилка?

  • Організація швидкої комунікації з клієнтом.
  • Інформування про акції, знижки та спеціальні пропозиції.
  • Збільшення лояльності клієнтів.
  • Залучення нових клієнтів за допомогою рекламних SMS.
  • Економія коштів на digital-рекламі, адже SMS-розсилку можна використовувати в якості основного каналу залучення трафіку.

Секрети просування ваших товарів та послуг перед 8 березня

Ми підготували корисні ідеї, які надихнуть вас на написання оригінальних текстів повідомлень і допоможуть у плануванні SMS-кампаній.

Орієнтація на головну цільову аудиторію

Переважно 8 березня вашими основними клієнтами будуть чоловіки, яким необхідно придбати подарунки жінкам. Запропонуйте їм готові рішення подарунків або подарункові сертифікати на вже продумані найкращі подарунки.

Вирішуючи головну проблему клієнта, ви збільшуєте ймовірність вашої угоди на 90%.

SportClub

Не знаєте, що подарувати жінкам на 8 березня? Універсальний подарунок для коханої, мами, подруги і дочки – абонемент на 10 занять фітнесом у фітнес-клубі «Sport». Даруйте красу! sportclub.ua

Орієнтація на другорядну цільову аудиторію

Пам'ятайте і про «винуватиць свята» – жінках. Дуже часто дівчата в це свято дарують подарунки своїм мамам, подругам, дочкам і собі. Напередодні 8 березня жінки відвідують салони краси, SPA, солярії і займаються шопінгом.

Зробивши спеціальну пропозицію жінкам на честь свята, ви збільшите їх лояльність і дасте привід розповісти про вашу пропозицію подругам.

SPA

На честь свята нарешті дозвольте собі похід в найкращий «SPA-salon» міста. Побалуйте себе розкішшю! Знижка на всі послуги - 15%. www.spa.ua

Обов'язкова знижкова кампанія

Будь-яке свято асоціюється зі зниженням цін, вигідними пропозиціями, знижками і акціями. І 8 березня не виняток. Розробіть унікальну знижку для вашого товару або послуги для того щоб охопити максимальну кількість клієнтів.

Надавши унікальні знижки своїм клієнтам, ви виділите свої товари або послуги серед інших пропозицій.

Hotel

Подаруйте своїй коханій незабутнє 8 березня! Знижки до 50% на дводенний відпочинок в готелі «Hotel». Романтична вечеря в подарунок. hotel.ua

Зробіть розсилку корпоративним клієнтам

На 8 березня також прийнято дарувати подарунки жінкам-колегам. Тому ви можете зробити розсилку - «комерційну пропозицію» різним компаніям. Подайте в ній інформацію про ваші товари і послуги, а також запропонуйте спеціальну корпоративну ціну.

Оптова закупівля подарунків співробітницям напередодні 8 березня зацікавить ваших потенційних клієнтів, головне - продумати суть пропозиції.

QuestRoom

Проведіть інтелектуальне 8 березня разом з вашими співробітницями в квест-кімнаті «Quest». Корпоративна знижка – 30%. Замовлення до 3 квест-кімнат одночасно. quest.ua

Розсилка в святковий день

Обов'язково привітайте ваших клієнток із Міжнародним жіночим днем.

Надавши увагу кожній вашій клієнтці, ви збільшите лояльність і підвищите довіру до вашого бізнесу.

Diva

Від щирого серця салон краси «Diva» вітає вас з головним жіночим святом. Бажаємо вам весни в душі і найкрасивіших квітів в цей день. diva.ua

Запропонуйте додаткові бонуси

Ще один прийом мотивації клієнта – це додавання до вашого основного товару чи послуги будь-якого додаткового подарунка. Наприклад, безкоштовна святкова упаковка подарунка, доставка за адресою в день свята або додатковий сюрприз (шоколадка або листівка).

Пропонуючи клієнтам додаткові безкоштовні подарунки, ви акцентуєте їх увагу на вашому основному товарі та підвищуєте ймовірність продажу в 2 рази.

GiftShop

Унікальна пропозиція на честь 8 березня: замовте подарунки в інтернет-магазині «Gift» і отримаєте подарункову упаковку товару в подарунок! gift.ua

Така серія SMS-розсилок допоможе вам справити хороше враження на клієнта і мотивує його скористатися саме вашими послугами або придбати саме ваш товар в якості подарунка на 8 березня. Налагоджена взаємодія з клієнтом за допомогою SMS-розсилки - запорука зростання продажів напередодні 8 березня.

Реєструйтеся та отримуйте безкоштовні тест SMS

Зареєструватися
Необхідна консультація?