На носі День святого Валентина! І це ідеальний час для того, щоб посилити рекламну активність вашого бізнесу. Закохані і не тільки купують один одному подарунки, влаштовують сюрпризи, відвідують ресторани, кінотеатри і торгово-розважальні центри. А що говорити про популярність квіткових крамниць та салонів краси! У День святого Валентина практично будь-який бізнес може збільшити свої продажі. При грамотному підході до реклами, звичайно!
Ключова ідея: рекламувати не просто товар або послугу, а емоції, які річ викличе у людини. Адже більшість людей не просто хочуть подарувати класний подарунок своїй половинці, а викликати цим подарунком захоплення, здивування і вдячність.Крім того, подарунки на 14 лютого часто купують, не керуючись здоровим глуздом, під впливом високих почуттів і бажання догодити коханим. Чи це не привід вибудувати рекламну кампанію і правильно «обробити» потенційного клієнта?
За статистикою, більшість людей купує подарунки на 14 лютого за 2-3 дні, і саме цей час – «зоряний час» вашої рекламної кампанії. Гарного багато не буває, тому радимо одночасно використовувати кілька видів маркетингових і PR-інструментів. Запустіть рекламу в соц.мережах, створіть на сторінках сайту тематичні нагадування, і, звичайно, не забудьте про надійне і перевірене джерело інформування - SMS-розсилку.
6 корисних ідей щодо застосування SMS-розсилки напередодні 14 лютого:
Це не тільки хороший спосіб нагадати клієнтам про майбутнє свято, а й відмінний варіант запропонувати ваші товари або послуги.
Вам варто не просто продавати у вашій SMS-розсилці товари і послуги, а говорити, що отримає споживач, якщо придбає ваш продукт. Але головне: чого він не отримає, в разі відмови від покупки. Детально описувати емоції і почуття одержувача подарунка після того, як він або вона відкриє його.
Столик на двох в ресторані дешевше, ніж зазвичай, два квитки в кіно за ціною одного, унікальний промо-код на безкоштовну послугу, знижка на відвідування квест-кімнати та інше.
Такую рассылку стоит отправлять в День святого Валентина. Пожелайте вашим клиентам любви и счастья от чистого сердца!
Серед ідей для тих, у кого закінчились варіанти для подарунку, ви можете з чистою совістю запропонувати ваш товар або послугу. Одержувач SMS буде вдячний вам за те, що ви вирішили його проблему з вибором подарунка.
Така розсилка буде особливо корисна чоловікам. Рекомендуйте не просто стандартні квіти і цукерки, а запропонуйте, наприклад, побачення на даху, сліпе побачення, романтичну вечерю з переглядом фільму, прогулянку верхи, відвідування ковзанки, океанаріуму, дельфинариуму або скалодрома.
Подаруйте вашим клієнтам найкраще свято і зробіть його таким, що запам'ятовується за допомогою правильної реклами ваших товарів і послуг. З'єднуйте серця закоханих і одночасно збільшуйте продажі в кілька разів!
Бажаємо вам конверсійних розсилок напередодні Дня святого Валентина і, звичайно ж, безмежної любові і щастя не тільки в цей день!