Команда Mobizon щомісяця повідомляє нашим клієнтам про приводи для вітальних SMS-розсилок. Липень не став винятком! Прийнято вважати, що в розпал спекотного літа купівельна спроможність знижується, але за допомогою правильних маркетингових кампаній і діалогу з клієнтами прибуток можна не тільки не втратити, але і примножити!
Вітальні розсилки – привід привернути до себе клієнта, встановити контакт і підвищити довіру аудиторії до вашого бренду. Вибирайте відповідні свята для вашої аудиторії – і пора діяти!
Заплануйте розсилку повідомлень за допомогою Mobizon і не пропустіть можливість нагадати клієнтам про себе!
День судового експерта України.
Поздоровлення з вузькими професійними святами завжди дуже персоналізовані. Клієнтам буде приємно, що ви вирішили привітати їх не з «черговою» датою, а з важливим професійним днем.
Іван Купала.
Незвичайне свято, яке колись відзначали наші пращури, називають Днем Сонця. Компанії, так чи інакше пов'язані зі здоровим харчуванням, натуральними продуктами, етнічними прикрасами можуть обіграти свято Івана Купала в своїх рекламних кампаніях.
Всесвітній день шоколаду.
Всім, хто так чи інакше пов'язаний з громадським харчуванням, розсилку робити не просто можна, а потрібно, адже шоколад - улюблений продукт мільйонів людей. Рекламні акції будуть доречні і в дитячих магазинах, солодощі і діти - речі нероздільні, чи не так?
День металурга.
Якщо серед ваших клієнтів є люди, пов'язані з металургійним виробництвом, потрібно вітати! Люди робітничих професій, як правило, до професійних свят ставляться вельми схвально. Ваша розсилка однозначно буде сприйнята позитивно.
День бухгалтера України.
Бухгалтери є в будь-якому офісі і компанії. Не забудьте не тільки привітати клієнтів, але і сказати хороші слова бухгалтерам на вашому підприємстві.
День хрещення Київської Русі — України.
Досить істотне християнське свято, поздоровляти з яким потрібно, зрозуміло, людей віруючих.
День працівників торгівлі в Україні.
У нашій країні з торгівлею пов'язаний мало не кожен другий. Створюйте масові розсилки для колег і клієнтів і, звичайно, самі не забудьте відсвяткувати цю пам'ятну дату.
Міжнародний День дружби.
Позиціонуйте себе як друзів для своїх клієнтів. На честь такого дня можна подарувати людям гарний настрій та створити оригінальну рекламну кампанію з невеликими знижками і розіграшами, головне – відмінний привід і позитивний настрій.