Якщо ви плануєте займатися SMS-маркетингом, перше, що вам знадобиться - база телефонних номерів клієнтів. Зібрати або поповнити її ви можете за допомогою Форм Mobizon.
Як працюють Форми?
- Ви створюєте форму підписки в додатку Форми, сервіс автоматично генерує код вставки форми на сайт, посилання на неї, QR-код.
- Розміщуєте форму там, де плануєте збирати номери - на сайті, на сторінці в соцмережі; друкуєте у вигляді QR-коду на флаєрі тощо. Клієнти заповнюють форму, відправляють свої дані, а Mobizon автоматично заносить їх в таблицю, з якої вже зібрані номери в кілька кліків можна перенести в Менеджер контактів.
- Розсилаєте SMS по зібраної базі.
Тепер розглянемо кожен з цих кроків докладніше.
Створення форм Mobizon
Ми зробили цей процес максимально зручним, кожен з наших користувачів впорається з ним дуже легко. Щоб створювати форми підписки, наприклад, для сайту, вам не потрібно знати програмування - форми створюються в простому візуальному конструкторі.
- Зареєструйтеся або увійдіть на сайті і відкрийте програму «Форми» в «Панелі управління».
- Натисніть «Створити форму».
- Оберіть, які поля будуть на формі: мобільний телефон, email, ПІБ або інші. Налаштуйте кольори форми, можете додати на неї зображення або відео.
- Натисніть «Зберегти». форма готова.
Є готові шаблони для найбільш популярних типів форм - підписка на розсилку, зворотний зв'язок, реєстрація на захід. Використовуйте шаблони, налаштувавши їх під свої потреби.
Дуже рекомендуємо при зборі телефонних номерів включати в налаштуваннях форми їх підтвердження. Клієнту на вказаний номер буде приходити SMS з кодом, який треба ввести в поле форми, тільки тоді номер буде вважатися підтвердженим. Це вимагатиме від вас невеликих додаткових витрат (на відправку SMS з кодами), проте в базу розсилки потраплять тільки перевірені й актуальні номери клієнтів.
Де розмістити форму і як зробити так, щоб клієнти залишили номери?
Ви можете розмістити форми:
- на сайті;
- на посадковій сторінці, спеціально створеній для збору контактів;
- на сторінках в соціальних мережах;
- відправляти посилання на форму по email;
- надрукувати QR-код з формою на будь-якій рекламній продукції. Клієнти зможуть відсканувати його і форма з'явиться у них на смартфонах.
Не обмежуйтеся одним способом збору номерів, їх можна комбінувати, шукати найбільш прийнятні й ефективні.
Нарешті, найважливіше питання - як стимулювати клієнтів підписатися на SMS-розсилку. Ось кілька способів:
- Запропонуйте клієнтам подарунок, знижку або ще який-небудь бонус в обмін на реєстрацію. Наприклад, це може бути безкоштовна доставка наступного замовлення або промокод.
- Чесно напишіть, про що буде розсилка. Що-небудь в дусі: «Хочете першим отримувати SMS про наші акції та знижки?» Покажіть, що ви збираєтеся повідомляти про щось дійсно корисне для клієнтів.
- Переконайте клієнтів, що вам можна довіряти - вкажіть періодичність листів розсилки (наприклад, раз на тиждень або на місяць), пообіцяйте не надсилати спам.
Важливий момент полягає в тому, щоб, збираючи базу абонентів, отримати їх попередню згоду на отримання вашої SMS-розсилки. Форми Mobizon вирішують і це питання - заповнюючи і відправляючи форму, клієнти висловлюють свою згоду.