Qr-код – технологія, винайдена в 1994 році японцями, яка представляє собою матричний код, який можна сканувати за допомогою спеціальних додатків на мобільних пристроях. Так як в qr-код можна додати будь-яку потрібну інформацію (текст, посилання на сайт, опис продукту та інше), то дана технологія користується популярністю при плануванні маркетингових кампаній різних бізнесів, які, в першу чергу, пов'язані з торгівлею, виробництвом і логістикою.
Як застосовувати цю технологію в бізнесі, для того щоб вона допомагала залучати клієнтів і створювала інтерес навколо товарів і послуг компанії? Існує, як мінімум, 12,5 способів використання QR-кодів, давайте розберемо основні.
Додавайте матричні коди на листівки, банери, постери, листівки, які ви поширюєте серед ваших потенційних клієнтів. У них можна розміщувати додаткові знижки на товари або послуги, а також інформацію про ваші продукти.
Відмінний спосіб налагодити комунікацію з клієнтами – це запропонувати їм qr-код, просканувавши який, можна скачати файл, музику, подкаст, відео, афішу. Це потрібно для того, щоб не просто надати споживачеві будь-яку безкоштовність, але і щоб зацікавити потенційного клієнта вашою компанією.
У qr-коді також можна зашифрувати URL на ваш сайт. Це може бути багатосторінковий або односторінковий сайт, можливо це буде передплатна сторінка, наприклад, на SMS або email розсилку. Даний спосіб використовується для того, щоб отримати контактні дані клієнтів і зробити вигідну комерційну пропозицію.
Якщо вам потрібно залучити більше фоловерів або передплатників на ваші сторінки і профілі в соціальних мережах, то розміщення в qr-кодах зашифрованих посилань на сторінки допоможе збільшити їх відвідуваність. Даний спосіб робить більш легкою шифровку складних і довгих посилань.
У qr-коді ви можете зашифрувати різні кампанії, в яких розміщується інформація про конкурси та розіграші. Користувач мобільного телефону, скануючи код, може взяти участь в конкурсі і стати учасником віртуального розіграшу.
Якщо ви займаєтеся продажем квитків або пов'язані з транспортом, екскурсіями або турами, то розміщення в кодах електронних квитків допоможе вам оптимізувати зв'язок з клієнтами, зробити його більш швидким. Ви надсилаєте код споживачеві, він його завантажує і отримує свій квиток, який може пред'явити менеджерам прямо з екрану телефону.
Напевно у вас є візитна картка. На неї ви можете додати qr-код, в якому можна зашифрувати детальну інформацію про вас і про вашу компанію, а також контактні дані, які після сканування автоматично додадуться в контактну книгу користувача.
Даний спосіб реклами досі актуальний. Ви можете додавати в статті додатково qr-коди для того, щоб скануючи їх, користувач міг переходити на сторінки онлайн-видань, а також безпосередньо на сторінки компаній.
Вірний спосіб побудувати ефективну комунікацію з клієнтами - це зробити інформаційні qr-коди, в яких буде зашифрована додаткова корисна інформація про вашу компанію, товари і продукти. Це можуть бути вигоди, переваги, спеціальні умови, прайс-лист та інше.
Для того щоб зблизитися зі споживачами пропонуємо вам застосовувати QR-коди як можливість участі користувачів в голосуванні. Наприклад, ви міняєте слоган або назву, тестуєте продукти, порівнюєте товари, обираєте дизайн нового продукту – запропонуйте аудиторії вибрати варіант, який їм більше подобається за допомогою участі в голосуванні після сканування коду.
Якщо ви хочете викликати ажіотаж навколо вашого бренду або продукту, збільшити цікавість людей навколо вашої маркетингової кампанії, рекомендуємо вам заінтригувати потенційних клієнтів qr-кодом, помістивши його в багатолюдних місцях і додавши класний заклик, що викликає інтерес до дії.
Ви можете зашифрувати в коді інформацію про майбутній захід: дату, час, місце і вартість. Додавши короткий опис тренінгу або семінару, ви точно зацікавите користувачів вашою подією.
І, нарешті, 12,5 спосіб застосування QR-кодів. Даний спосіб допоможе збільшити лояльність аудиторії і сформувати довірче ставлення клієнтів до бізнесу. Додавайте в матричні коди відгуки ваших задоволених покупців і розміщуйте такі заклики до дії, як «Дізнатися, чому наш товар – найпопулярніший на ринку» для того, щоб підвищити конверсію вашого бізнесу!
В потрібний час, в потрібному місці – особливості розміщення QR-кодів
Нейропсихологія як метод збільшення конверсії SMS розсилки
Психологія продажів: 5 принципів впливу Роберта Чалдіні
Як нестандартно застосовують QR-коди в маркетингових цілях?