Реєстрація

Як нестандартно застосовують QR-коди в маркетингових цілях?

Опубліковано: 16 травня 2016
Як нестандартно застосовують QR-коди в маркетингових цілях?

Матричні коди до сих пір викликають розбіжності у маркетологів і мобільних користувачів, але це не зменшує їх актуальність і ефективність. Що підтверджують різні унікальні й нестандартні використання даної технології в маркетингових кампаніях. Напевно ви весь цей час застосовували матричні коди досить нудно! Розміщували qr-код на ресторанному меню або товарі, позначали знижки або бонуси або посилання на сайт? Дану технологію можна впроваджувати більш креативно! Давайте розглянемо найяскравіші і незвичайні приклади застосування матричних кодів по всьому світу.

Інтерактивні матричні коди: «The World Park»

У 2010 році в День Дерев стартувала дана рекламна кампанія під керівництвом «Agency Magma», які створили близько 50 спеціальних «паркових» кодів і розмістили їх в «Центральному парку», зробивши з нього специфічну інтерактивну площадку. Користувачі смартфонів, скануючи коди, розгадували загадки, читали цікаві факти, дивилися відео, дізнавалися історію і творців, дивилися сайти. Дана кампанія привернула масу людей віком від 14 до 70 років!

Кодо-трафарети

Трафарет QR-кода

«The Free Art and Technology Lab» використали трафарети для того, щоб намалювати QR-коди на асфальті і зашифрувати в них цікаву інформацію для людей. У кодах розміщувалася інформація про класні заклади, цікаві музеї, смачну каву, ресторанчики і кафетерії. Такі коди привернули увагу величезної кількості відвідувачів!

Візьміть на замітку! Даний спосіб можна використати для реклами торговельних центрів, ресторанів, туристичних фірм тощо. Оригінально, чи не так?

QR-коди для віртуальних магазинів в метро

QR-коди для віртуальних магазинів в метро

Цікаве застосування матричних кодів розробили магазини «Homeplus» від «Tesco», які зробили віртуальні магазини в метро. Люди, котрі проходили повз, могли за допомогою смартфона відсканувати код і за допомогою цієї дії додати потрібні продукти в віртуальну корзину. Далі реалізовувалася оплата кредиткою, після товари доставляли покупцеві додому. Відмінний варіант для тих, у кого мало вільного часу для покупок! Матричні коди не просто як розвага, а як реальна користь.

Коди з лего

Приклад використання QR-кодів компанією Lego

Компанія «LEGO» збільшила продажі на 49% завдяки нестандартній технології: вони продавали набори, з яких збиралися реальні QR-коди за інструкцією. Після того як код збирався в одну картинку, його можна було відсканувати і отримати детальну інформацію про історію компанії, головні іграшки, розробників, ідеї.

QR-коди для «Victoria's Secret»

Приклад використання QR-кодів «Victoria's Secret»

Реклама жіночої білизни з застосуванням матричних кодів просто вразила споживачів і дуже їх зацікавила! На бігбордах були фотографії моделей, на окремих частинах тіла яких були розміщені матричні коди. Після сканування коду з'являлася в телефоні прихована деталь на фото – білизні з нової колекції бренду. Це була явно не нудна реклама!

Матричні коди на футболках від «Heineken»

Зауважте, це не просто QR-коди, намальовані на футболках! Компанія на музичному фестивалі в Польщі надала можливість учасникам фесту створити самостійно свої унікальні матричні коди. Така маркетингова кампанія об'єднала людей за допомогою оригінальної фішки, залучила в дію і допомогла налагодити комунікацію з брендом. За 4 дні було надруковано близько 5000 кодів.

Щось ще…?

А ще в вигляді матричних кодів створюють реальні готелі, зачіски, розміщують їх на дахах будівель, а також додають коди на фотографії відомих моделей або брендів, для того щоб отримати детальну інформацію про історію компанії і про знаменитостей!

Так що, здавалося б, на перший погляд звичайні qr-коди при креативному застосуванні перетворюються на справжню маркетингову бомбу і збільшують відсоткове залучення споживачів, поліпшуючи їх взаємодію з брендом.

Створіть свій унікальний QR-код на нашому сервісі прямо зараз, здивуєте мобільних користувачів нестандартним підходом до QR-технології.