Матричні коди до сих пір викликають розбіжності у маркетологів і мобільних користувачів, але це не зменшує їх актуальність і ефективність. Що підтверджують різні унікальні й нестандартні використання даної технології в маркетингових кампаніях. Напевно ви весь цей час застосовували матричні коди досить нудно! Розміщували qr-код на ресторанному меню або товарі, позначали знижки або бонуси або посилання на сайт? Дану технологію можна впроваджувати більш креативно! Давайте розглянемо найяскравіші і незвичайні приклади застосування матричних кодів по всьому світу.
У 2010 році в День Дерев стартувала дана рекламна кампанія під керівництвом «Agency Magma», які створили близько 50 спеціальних «паркових» кодів і розмістили їх в «Центральному парку», зробивши з нього специфічну інтерактивну площадку. Користувачі смартфонів, скануючи коди, розгадували загадки, читали цікаві факти, дивилися відео, дізнавалися історію і творців, дивилися сайти. Дана кампанія привернула масу людей віком від 14 до 70 років!
«The Free Art and Technology Lab» використали трафарети для того, щоб намалювати QR-коди на асфальті і зашифрувати в них цікаву інформацію для людей. У кодах розміщувалася інформація про класні заклади, цікаві музеї, смачну каву, ресторанчики і кафетерії. Такі коди привернули увагу величезної кількості відвідувачів!
Візьміть на замітку! Даний спосіб можна використати для реклами торговельних центрів, ресторанів, туристичних фірм тощо. Оригінально, чи не так?Цікаве застосування матричних кодів розробили магазини «Homeplus» від «Tesco», які зробили віртуальні магазини в метро. Люди, котрі проходили повз, могли за допомогою смартфона відсканувати код і за допомогою цієї дії додати потрібні продукти в віртуальну корзину. Далі реалізовувалася оплата кредиткою, після товари доставляли покупцеві додому. Відмінний варіант для тих, у кого мало вільного часу для покупок! Матричні коди не просто як розвага, а як реальна користь.
Компанія «LEGO» збільшила продажі на 49% завдяки нестандартній технології: вони продавали набори, з яких збиралися реальні QR-коди за інструкцією. Після того як код збирався в одну картинку, його можна було відсканувати і отримати детальну інформацію про історію компанії, головні іграшки, розробників, ідеї.
Реклама жіночої білизни з застосуванням матричних кодів просто вразила споживачів і дуже їх зацікавила! На бігбордах були фотографії моделей, на окремих частинах тіла яких були розміщені матричні коди. Після сканування коду з'являлася в телефоні прихована деталь на фото – білизні з нової колекції бренду. Це була явно не нудна реклама!
Зауважте, це не просто QR-коди, намальовані на футболках! Компанія на музичному фестивалі в Польщі надала можливість учасникам фесту створити самостійно свої унікальні матричні коди. Така маркетингова кампанія об'єднала людей за допомогою оригінальної фішки, залучила в дію і допомогла налагодити комунікацію з брендом. За 4 дні було надруковано близько 5000 кодів.
А ще в вигляді матричних кодів створюють реальні готелі, зачіски, розміщують їх на дахах будівель, а також додають коди на фотографії відомих моделей або брендів, для того щоб отримати детальну інформацію про історію компанії і про знаменитостей!
Так що, здавалося б, на перший погляд звичайні qr-коди при креативному застосуванні перетворюються на справжню маркетингову бомбу і збільшують відсоткове залучення споживачів, поліпшуючи їх взаємодію з брендом.
Створіть свій унікальний QR-код на нашому сервісі прямо зараз, здивуєте мобільних користувачів нестандартним підходом до QR-технології.