Реєстрація

Чим відрізняються QR-коди від штрих-кодів?

Опубліковано: 17 квітня 2016
Чим відрізняються QR-коди від штрих-кодів?

Перш ніж використовувати qr-коди в бізнесі, необхідно зрозуміти, чим вони відрізняються від звичайних штрих-кодів.

Штрих-коди мають дві різні технології:

  1. Насамперед, це глобальна планетна система нумерації товарів. Кожен товар має свій певний штрих-код (унікальний номер). Завдяки даному номеру можна отримати про продукт всю інформацію в інтернеті з будь-якої точки світу.
  2. По-друге, це технологія перекладу чисел в «палички», що надає можливість зчитування і розпізнавання номерів, незалежно від продукту, країни або обладнання. У штрих-кодах зашифровується національний код організації, код виробника, код товару і контрольна цифра.

Технологія QR-кодів дозволяє зашифрувати більший обсяг інформації

Відмінність QR-коду від штрих-коду

Головна відмінність матричного коду від штрих-коду полягає в обсязі закодованої інформації. Напевно, ви бачили «шифровку» в QR простої текстової інформації, кодування візитки, посилання на інтернет-сторінку. Дана можливість шифрування великої кількості інформації зробила технологію матричних кодів більш придатною для торгівлі та проведення рекламних кампаній по залученню клієнтів.

Якщо в штрих-кодах зашифровуються «палички», то в QR-кодах – «квадратики». Штрих-коди застосовуються виключно для нумерації продуктів і товарів, а qr-коди – більш універсальний інструмент. Двомірний штрих-код (QR-код) дозволяє закодувати не тільки номери, але і іншу потрібну інформацію.

Найбільш часто в QR-коди кодують:

  • Текстова інформація. Після сканування коду на екрані мобільного телефону з'являється текст, який зашифрований в QR-коді. Будь-який (великий і маленький) текст можна зобразити у вигляді сканованого «квадратика».
  • Візитка. При вказівці, що ви генеруєте візитку, QR-код буде організований спеціальним чином. Програма, за допомогою якої буде зчитуватися двомірний код, вже заздалегідь буде знати, в якій частині коду розміщено прізвище, телефон, адреса або сайт. Це зручний спосіб, так як після сканування коду всі дані візитки будуть автоматично перенесені в ваші контакти в мобільному телефоні. Більш того, ви зможете відразу ж зателефонувати, написати SMS або email.
  • Адреса веб-сторінки. Після сканування двомірного коду користувач відразу ж потрапляє на сайт, на якому може бути розміщена рекламна інформація, сторінка прийому замовлень або форма підписки, наприклад.
  • Знижки, спеціальні пропозиції, бонуси, акції. У кодах зашифрована інформація про акційні пропозиції, які вигідні клієнтам. Такі коди найчастіше розміщуються в місцях скупчення людей, супермаркетах, магазинах, ресторанах, кінотеатрах.

Зашифровка великої кількості інформації в qr-кодах дозволяє їх використовувати в різних цілях всім видам бізнесів, що виділяє їх серед звичайних штрих-кодів.

Створити QR-код і зберегти його ви можете за допомогою нашого онлайн генератора QR-кодів.