Реєстрація

Психологія продажів: 5 принципів впливу Роберта Чалдіні

Опубліковано: 9 червня 2016
Психологія продажів: 5 принципів впливу Роберта Чалдіні

Для того щоб ваші продажі в SMS розсилці були максимально ефективні, необхідно підходити до складання тексту з великою серйозністю й обов'язково враховувати психологію продажів.

Найбільш корисна робота по психології продажів – це робота доктора Роберта Чалдіні «Вплив: психологія переконання». У ній описані ключові принципи, які допомагають впливати на свідомість споживачів і вчать правильно задовольняти емоційні потреби клієнтів.

Отже, 5 принципів впливу Роберта Чалдіні для успішних продажів в SMS розсилці.

#1. Взаємність

Якщо ви пропонуєте щось цінне іншій людині, то у неї з'являється відчуття того, що вона повинна відповісти вам чимось. Ви пропонуєте розсилку цінних новин, клієнт в результаті взаємодії з нею купує у вас товар. Для того щоб максимально правильно використовувати цей принцип, для початку визначтеся, яких дій ви очікуєте від клієнтів. Що ви хочете отримати в результаті розсилки SMS: реєстрацію на сайті, придбання, дзвінок? Далі вам слід визначитись, яку цінну пропозицію ви можете йому зробити.
Важливо: робіть такі пропозиції, які змінюють життя клієнтів на краще. Будьте корисними для того, щоб викликати бажання у споживачів відповісти взаємністю. Наприклад:

Даруємо чарівні подарунки по догляду за тілом тим, хто придбає одну одиницю косметики в магазині «Beauty». Чекаємо вас по вул. Райдужна, 56.

#2. Серйозність намірів і послідовності

Підкреслюйте серйозність намірів ваших потенційних клієнтів для того щоб збільшити ймовірність того, що у споживача з'явиться мотивація відповідати даному образу. Наприклад, ви в SMS розсилці, оповіщаючи клієнта про ваші товари, відразу ж пропонуйте кілька варіантів оплати, для того щоб вплинути на підсвідомість споживача і змусити його вибрати один з варіантів оплати. Наприклад:

Нова колекція суконь в інтернет-магазині «Dress». Обирайте найкраще! Оплата зручним способом: карткою або при отриманні www.dress.com.ua.

#3. Соціальна значущість

Роблячи акцент на тому, що ваш товар або послугу обрала вже велика кількість людей, ви пробуджуєте в споживачеві бажання приєднатися шляхом використання соціальних доказів. Даний принцип впливу працює так само, як відгуки на сайті. Клієнт шукає підтверджень якості продукту перед своєю покупкою. Наприклад:

Купуйте автомобілі в автосалоні «Car». Тест-драйв в подарунок! Нас обрали вже 1678 клієнтів www.car.com.ua.

#4. Особисті симпатії

Головна задача SMS-розсилки – це вибудовування довірчих відносин з вашими клієнтами. Грунтуючись на особистій симпатії до вашого бренду, клієнт і не помітить, як стане постійним покупцем. Тому використовуйте інформаційну SMS розсилку, сповіщайте про новини вашої компанії, про новинки, діліться хорошими подіями, розповідайте історії успіху, пов'язані з вашим бізнесом. Асоціюйте ваші товари або послуги з успішними і знаменитими людьми. Наприклад:

Бронюйте номери люкс в заміському готелі «Аврора» - відпочивайте з душею! У нас відпочивають знаменитості! www.avrora.com.ua.

#5. Авторитет

Надайте вашому бізнесу авторитетності в очах споживачів. Зробити це можна за допомогою додавання статистичних даних в SMS розсилку, рекомендацій експертів або важливих порад, пов'язаних з вашим продуктом. Наприклад:

Підписуйтесь на експертний блог з маркетингу www.marketing.com.ua і отримуйте корисні рекомендації для вашого бізнесу. Скоро перший тренінг!
Висновки: Дані 5 принципів впливу доктора Чалдіні вже довгий час застосовуються маркетологами і найголовніше – вони дають результати! Чому? Тому що чіпляють аудиторію на емоційному рівні і впливають на її підсвідомість. Використовуйте ці принципи для складання текстів для SMS розсилок і радійте високій конверсії