Два важливі параметри, які обов'язково варто враховувати при генерації QR-кодів і їх поширенні, це - час та місце розташування. Чому саме ці параметри? Вони стосуються взагалі всієї реклами, не тільки QR-кодів. Час важливий тому, що потрібно обов'язково розуміти, коли потенційний клієнт може приділити свій час для того щоб прочитати, переглянути, прослухати рекламну пропозицію, коли він готовий сприймати додаткову інформацію. А місце важливе тому, що тільки в правильному місці розташування рекламне посилання буде ефективним і поміченим.
І якщо ви хочете, щоб QR-коди як інструмент комунікації зі споживачами та реклами товарів і послуг приносили свої плоди у вигляді сканувань, реєстрацій, переходів на сайт і дзвінків, то потрібно обов'язково правильно використовувати час і простір для їх розташування і поширення.
Найчастіше люди настільки занурені в роботу і свої думки, що у них просто немає часу, щоб підняти голову. Тому дуже важливо QR-кодами не викликати роздратування в несвоєчасний час. Найкраще «з'явитись у них перед очима» в потрібний час, коли люди вільні і відпочивають, коли вони залучені в оточення.
Обов'язково враховуйте кілька наступних важливих параметрів:
Якщо ви вирішили згенерувати qr код обов'язково враховуйте, де ви будете їх поширювати і в який час. Правильне використання цих двох ключових параметрів допоможе вам збільшити сканування матричних кодів в кілька разів, а значить, і підвищити ефективність застосування даної технології.