Кінець весни – час травневих свят, початку відпусток і популярності активного відпочинку. Під час тривалих вихідних завжди збільшується купівельна спроможність, а весняний настрій робить клієнтів сприйнятливими до реклами і готовими до спонтанних дій і покупок.
Травневі свята – найкращий час, щоб ненав'язливо нагадати клієнтам про свій бізнес і отримати нову аудиторію. «Мобізон» нагадує про приводи, які можуть стати хорошою причиною для SMS-розсилки.
Заплануйте розсилку повідомлень за допомогою Mobizon і не пропустіть можливість нагадати клієнтам про себе!
День весни і праці.
Першотравень святкують майже у всіх країнах СНД, а значить навіть міжнародна вітальна розсилка буде ефективною. У зв'язку з додатковими вихідними, особливо хороший відгук від клієнтів отримають компанії, так чи інакше пов'язані з активним відпочинком, спортом, сферою продовольчих товарів і послуг для всієї родини.
День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.
День Перемоги знайомий будь-якому мешканцю нашої країни як знакове свято, пов'язане з героїчним минулим українців. Привітання з цим святом буде доречно для будь-якої вікової категорії клієнтів, але, якщо серед ваших клієнтів є люди старше 70 – розсилка для них є мало не обов'язковою.
День, коли можна їсти все, що хочеться, в США.
Незважаючи на те, що це свято відзначають на іншому кінці планети, якщо ваше справа пов'язана з харчовою промисловістю, воно може стати відмінним приводом для оригінальної рекламної кампанії.
Всесвітній День справедливої торгівлі.
Нагадайте клієнтам про те, що у вашому бізнесі торгівля виключно справедлива, а товари і послуги є кращими на ринку.
День матері.
Дуже добре і світле свято з кожним роком набирає популярність в нашій країні. Порадьте клієнтам і клієнткам привітати своїх мам по такому хорошому приводу – це відмінна можливість «підігріти» аудиторію відверненою комунікацією.
Міжнародний День сім'ї.
Якщо ваша основна аудиторія знаходиться у віковій категорії 25+, це свято точно потрапить «у яблучко» з вітальною SMS-розсилкою. Крім того, це привід прорекламувати «сімейні» товари і послуги: від школи розвитку для дітей до електричних плит, вудок і курсів в'язання.
День Європи в Україні.
В останні роки це свято стало масовим і є приводом для гордості для нашої країни. Вітання з Днем Європи буде особливо актуально для молоді. Також на це свято варто звернути увагу компаніям, які активно пропагують «європейські цінності» в своєму бізнесі. Нагадайте клієнтам про високий ступінь конфіденційності, унікальну «європейську» якість або співробітництво із зарубіжними компаніями. Це підвищить ваш рівень престижності і привабливості для клієнта.
Останній дзвоник.
Як правило, в цей день закінчуються заняття в школах і деяких університетах нашої країни. Хороший привід, щоб привітати школярів і прорекламувати товари для молоді та розважальні заклади: боулінг-центри, кафе, кав'ярні і нічні клуби.
Трійця.
Важливе свято для всього християнського і слов'янського світу. Особливо доречно буде привітати клієнтів у віці 35+.
Форми Mobizon: зручний і недорогий спосіб зібрати базу номерів для SMS-розсилки
12,5 способів застосування QR-кодів в бізнесі
В потрібний час, в потрібному місці – особливості розміщення QR-кодів
Нейропсихологія як метод збільшення конверсії SMS розсилки