Реєстрація

Чорна п'ятниця 2020. Підвищуємо продажі SMS-розсилкою

Опубліковано: 4 листопада 2020
Чорна п'ятниця 2020

SMS-маркетинг і чорна п'ятниця

27 листопада пройде неймовірно масштабна подія - Чорна п'ятниця 2020 («Black Friday»). «Чорна» акція з кожним роком стає все популярнішою в країнах СНД! Бутіки одягу, магазини взуття, Інтернет-магазини різних товарів, супермаркети та інші компанії, пов'язані з торгівлею, засиплють своїх клієнтів знижками, акціями та спеціальними пропозиціями.

5 порад, які реально допоможуть залучити більшу кількість клієнтів під час Чорної п'ятниці:

  1. Надсилайте клієнтам SMS про майбутні знижки за тиждень до початку Чорної п'ятниці. Так як багато хто не знає, що це за свято, рекомендуємо вам коротко розповісти про нього (принаймні, варто пояснити, звідки з'явився привід для знижки).

  2. За два дні до Чорної п'ятниці надішліть повідомлення-нагадування, яке підігріє інтерес клієнтів. У цьому повідомленні ви вже можете надати невелику знижку на ваш товар або послугу для того, щоб налагодити ефективний довірливий зв'язок з клієнтами.

  3. За кілька годин до початку божевільних розпродажів розішліть всій вашій клієнтській базі унікальну супервигідну пропозицію. У цій пропозиції повинна бути освітлена фішка вашої маркетингової кампанії під час Чорної п'ятниці. Це SMS – кульмінація вашої маркетингової SMS-кампанії, воно повинно викликати бажання клієнта негайно купити ваш товар або замовити послугу.

  4. Додатково організуйте конкурс в день Чорної п'ятниці і проінформуйте про нього ваших клієнтів за кілька тижнів до події. Конкурс потрібен для того, щоб привернути увагу аудиторії і вибудувати з нею взаємодію.

  5. Повідомте про флеш-продажі цільових клієнтів. Тобто додайте в ваші спеціальні пропозиції обмежувачі по часу дії знижки, за кількістю доступного товару, за кількістю знижок тощо. Примусьте клієнтів заздалегідь відчути розчарування, якщо вони не встигнуть придбати товар. Прийом дефіциту впливає на підсвідомість людини!

Будьте готові до напливу клієнтів після впровадження цих 5 рекомендацій в вашу маркетингову кампанію.

Результати Чорної п'ятниці для вашого бізнесу

Натовп людей в вашому магазину на Чорну п'ятницю

Чим більш плідно ви попрацюєте за кілька тижнів до заходу і в день знижок, тим вище будуть показники прибутку.

Після закінчення Чорної п'ятниці бізнес-компанії мають величезну базу даних клієнтів, які зробили покупку. А це означає, що протягом наступного року можна буде використовувати їх мобільні телефони для розсилки повідомлень з іншою рекламною інформацією для стимулювання зробити інші покупки.

Розсилайте унікальні пропозиції своїм клієнтам, надсилайте їм знижки та запрошуйте відвідати ваш магазин або заклад - не пропустіть можливість підвищити продажі і поповнити базу клієнтів!

Чорна п'ятниця 2020 — Популярні питання:

❓ Що таке чорна п'ятниця?

Чорна п'ятниця — це період великих знижок, який з нетерпінням чекають «шопоголіки» і всі, хто хоче заощадити на покупках. Інтернет-магазини, бутіки одягу, супермаркети та інші компанії, пов'язані з торгівлею, роблять знижки до 90% на свої товари до дня Чорної п'ятниці.

⌛️ Коли буде Чорна п'ятниця в 2020 році?

У 2020 році в Україні і в усьому світі Чорна п'ятниця відбудеться 27 листопада. Тисячі магазинів порадують своїх покупців великими знижками.

☝️ Як збільшити продажі в Чорну п'ятницю?

Розсилайте знижки і нагадування про розпродажі своїм клієнтам і запрошуйте відвідати ваш магазин або заклад - не пропустіть можливість підвищити продажі в день Чорної п'ятниці. Відправляйте SMS через сервіс Mobizon!