Реєстрація

Як бонуси впливають на конверсію SMS розсилок?

Опубліковано: 24 червня 2020

Навіщо використовувати бонуси в SMS-розсилках?

Бонуси – це спеціальні пропозиції, які підсилюють цінність вашої смс розсилки, вони є родзинкою SMS-маркетингової кампанії, що збільшує лояльність споживачів. Бонуси – це певний мотиватор, тригер, який стимулює клієнта придбати товар, замовити послугу, передзвонити, перейти за посиланням прямо зараз. В контексті SMS-маркетингової кампанії бонус – це фішка, яка відрізняє вашу торговельну пропозицію від інших схожих, це додаткова безкоштовність або умовна безкоштовність.

Як бонуси впливають на конверсію SMS розсилок?

Для того щоб бонуси максимально збільшували ефективність ваших розсилок, їх потрібно правильно використовувати. Виключно якісні бонуси спричинять збільшення конверсії SMS-розсилки, що призведе до зростання продажів. Якщо ж ви неправильно застосовуєте бонуси, то вони призведуть виключно до втрати лояльності клієнтів і провалу SMS-кампанії.

Які бонуси можна використовувати?

  • Часткове повернення вартості оплаченого товару або послуги.
  • Надання безкоштовно товару або послуги.
  • Додаткова тимчасова знижка на товар або послугу.
  • Вручення подарунка за покупку товару або замовлення послуги.
  • Безкоштовна доставка.

7 рекомендацій для використання бонусів в SMS розсилках:

  1. Бонус доповнює оффер. Якщо мета вашої SMS-розсилки залучення клієнтів, збільшення лояльності аудиторії, то вам необхідно паралельно з оффером застосовувати бонус. Виключно унікальна торгова пропозиція буде мотивувати клієнтів придбати ваш товар або послугу.
  2. Розбивайте дві частини комерційної пропозиції на кілька, одну з них представляйте як бонус. Наприклад, якщо ви власник інтернет-магазину, ви можете в якості бонусу надавати безкоштовну доставку. Це стане вашою ключовою перевагою перед конкурентами.
  3. Використовуйте бонус як доповнення до головного продукту. Важливо: враховуйте той факт, що цінність бонуса повинна бути нижче, ніж цінність головного продукту, який ви пропонуєте. Бонус – це додаткова приємність для клієнта, швидше це прерогатива, ніж обов'язок вашої компанії. Тому якщо ви пропонуєте послугу модних стрижок, тоді як бонус використовуйте безкоштовний манікюр. Бонус впливає на емоційний стан клієнтів, тому робіть його максимально приємним і бажаним для аудиторії.
  4. Дотримуйтесь пильності. Вартість бонусу не може перевищувати вартість продукту або послуги. Головну комерційну пропозицію не повинно бути знецінено.
  5. Давайте пояснення бонусів. Вам необхідно вказати, які вигоди отримають клієнти в результаті отримання бонусу. Аудиторія обережно ставиться до безкоштовних доповнень, тому що зараз різні безкоштовності – це скоріше можливість змусити придбати основну послугу або продукт. Будьте іншими! Просто поясніть клієнтам, чому ви надаєте безкоштовний бонус.
  6. Прирівняйте бонус до грошового еквіваленту. Для того щоб створити додаткову цінність для клієнта, вкажіть, скільки коштує безкоштовний товар або послуга, яку ви пропонуєте. Наприклад, ви до основної пропозиції придбання смартфона прикріплюєте бонус – чохол для телефону вартістю 250 грн. Створіть «ВАУ» почуття вашому клієнтові!
  7. Підкреслюйте реалістичність бонусу. Не потрібно придумувати щось неймовірне, просто додайте потрібний клієнтам бонус, який вирішить їх певну проблему.

Посилення бонусів за допомогою обмежувачів

Підсилюйте бонус в SMS-розсилці за допомогою обмежувачів:

  • За часом (бонус діє тільки до певного часу).
  • Тануча пропозицію (чим раніше клієнт замовить товар або послугу, тим більше «плюшок» він отримає).
  • За кількістю (кількість бонусів обмежена, їх всього лише 5/10/100/1000).

Кілька прикладів використання бонусів для ваших SMS розсилок:

Ура! Спеціальний бонус до кінця цього місяця. Замовте будь-яке плаття в інтернет-магазині «Dress» і отримаєте блузку в подарунок www.dress.com

Тренінг з продажу вже в наступну середу. Дізнайтеся, як збільшити прибутковість вашого бізнесу. Увійдіть на тренінг прямо зараз і як бонус отримаєте знижку 15% www.sales.com

Вир подарунків в салоні краси «Sher». Приходьте до нас робити укладку і отримаєте в якості бонусу манікюр гель-лаком! Таких пропозицій всього 15! Станьте першою! www.sher.com

Коротке резюме

Використовуйте бонуси як підсилювач для вашої SMS розсилки. Саме додаткові бонуси, безкоштовності і приємності мотивують клієнтів купувати відразу ж після отримання SMS. Бажаємо вам вигадувати виключно унікальні бонуси, які збільшать конверсію SMS розсилки в кілька разів!