Реєстрація

Як збільшити продажі в День святого Валентина?

Опубліковано: 6 лютого 2020

На носі День святого Валентина! І це ідеальний час для того, щоб посилити рекламну активність вашого бізнесу. Закохані і не тільки купують один одному подарунки, влаштовують сюрпризи, відвідують ресторани, кінотеатри і торгово-розважальні центри. А що говорити про популярність квіткових крамниць та салонів краси! У День святого Валентина практично будь-який бізнес може збільшити свої продажі. При грамотному підході до реклами, звичайно!

Ключова ідея: рекламувати не просто товар або послугу, а емоції, які річ викличе у людини. Адже більшість людей не просто хочуть подарувати класний подарунок своїй половинці, а викликати цим подарунком захоплення, здивування і вдячність.

Крім того, подарунки на 14 лютого часто купують, не керуючись здоровим глуздом, під впливом високих почуттів і бажання догодити коханим. Чи це не привід вибудувати рекламну кампанію і правильно «обробити» потенційного клієнта?

Як підвищити продажі напередодні 14 лютого

Що потрібно зробити для того, щоб зацікавити клієнтів за кілька днів до 14 лютого?

За статистикою, більшість людей купує подарунки на 14 лютого за 2-3 дні, і саме цей час – «зоряний час» вашої рекламної кампанії. Гарного багато не буває, тому радимо одночасно використовувати кілька видів маркетингових і PR-інструментів. Запустіть рекламу в соц.мережах, створіть на сторінках сайту тематичні нагадування, і, звичайно, не забудьте про надійне і перевірене джерело інформування - SMS-розсилку.

Застосовуючи SMS-розсилку в рекламній кампанії, скористайтеся наступними рекомендаціями:

  • 11 лютого: інформаційна SMS-розсилка, яка нагадає клієнтам про ваші товари і послуги та про майбутнє свято Дня святого Валентина. У цьому повідомленні також варто натякнути, що саме у вас можна придбати найкращі подарунки.
  • 12-13 лютого: SMS-розсилка з бонусом і закликом до дії, яка напевно зацікавить одержувачів.
  • 14 лютого: SMS-привітання вашим клієнтам зі святом і подарунок - невелика знижка на наступну покупку. Так ви збільшите лояльність аудиторії до бренду і простимулюєте наступні продажі.

6 корисних ідей щодо застосування SMS-розсилки напередодні 14 лютого:

  1. Пропонуйте ваші продукти за кілька днів до свята для того, щоб споживачі встигли вибрати відповідний товар або послугу і придбати її.

    Це не тільки хороший спосіб нагадати клієнтам про майбутнє свято, а й відмінний варіант запропонувати ваші товари або послуги.

    А ви пам'ятаєте, що вже у вівторок День святого Валентина? Залишилось 4 дні! Порадуйте свою другу половинку найкращим подарунком www.gift.ua
  2. Використовуйте тематичні повідомлення: романтика, любов, щастя. Акцентуйте увагу одержувачів SMS на почуттях і емоціях.

    Вам варто не просто продавати у вашій SMS-розсилці товари і послуги, а говорити, що отримає споживач, якщо придбає ваш продукт. Але головне: чого він не отримає, в разі відмови від покупки. Детально описувати емоції і почуття одержувача подарунка після того, як він або вона відкриє його.

    Хочете побачити сяючу посмішку вашої улюбленої та почути мільйон подяк? Подаруйте їй день в SPA. Це найкращий подарунок для будь-якої дівчини. Клікайте: www.spa.ua
  3. Якщо ваш бізнес пов'язаний зі сферою послуг, обов'язково запропонуйте знижку для закоханих.

    Столик на двох в ресторані дешевше, ніж зазвичай, два квитки в кіно за ціною одного, унікальний промо-код на безкоштовну послугу, знижка на відвідування квест-кімнати та інше.

    Спеціальна пропозиція для всіх закоханих: романтичне побачення на теплому даху зі знижкою 35%. Зробіть 14 лютого незабутнім! Вул. Романтична - 8, 380443399669
  4. Обов'язково створіть персоналізовану SMS-розсилку для ваших клієнтів.

    Такую рассылку стоит отправлять в День святого Валентина. Пожелайте вашим клиентам любви и счастья от чистого сердца!

    Вітаємо вас з Днем святого Валентина і бажаємо вам щирої любові, щастя і яскравих емоцій. З турботою про вас «TaxiDrive»
  5. Розсилайте користувачам за кілька днів до свята ідеї для подарунків.

    Серед ідей для тих, у кого закінчились варіанти для подарунку, ви можете з чистою совістю запропонувати ваш товар або послугу. Одержувач SMS буде вдячний вам за те, що ви вирішили його проблему з вибором подарунка.

    Шукаєте подарунок вашій коханій? Подаруйте розважальну послугу: пейнтбол, квесткімната, тир... і ще 10 варіантів кращих ідей для подарунків! www.idea.ua
  6. Надішліть вашим клієнтам пораду про те, як краще провести День святого Валентина.

    Така розсилка буде особливо корисна чоловікам. Рекомендуйте не просто стандартні квіти і цукерки, а запропонуйте, наприклад, побачення на даху, сліпе побачення, романтичну вечерю з переглядом фільму, прогулянку верхи, відвідування ковзанки, океанаріуму, дельфинариуму або скалодрома.

    Кращий спосіб провести 14 лютого – вечеря в кінотеатрі! Смачна їжа, романтичний фільм і тільки ви вдвох. Забронюйте час для вашого побачення прямо зараз зі знижкою 20%! www.cinema.ua

Подаруйте вашим клієнтам найкраще свято і зробіть його таким, що запам'ятовується за допомогою правильної реклами ваших товарів і послуг. З'єднуйте серця закоханих і одночасно збільшуйте продажі в кілька разів!

Бажаємо вам конверсійних розсилок напередодні Дня святого Валентина і, звичайно ж, безмежної любові і щастя не тільки в цей день!