Реєстрація

11 видів SMS-розсилок для вашого бізнеса

Опубліковано: 11 вересня 2019

Ви думаєте, що SMS-розсилка буває тільки трьох видів: рекламна, інформаційна та вітальна? Так, це основні способи комунікації з клієнтами і залучення споживачів.

Але багато хто навіть і не здогадується про те, що існує ще як мінімум 11 видів спеціалізованих SMS-кампаній, завдяки яким можливе реальне збільшення продажів і більш ефективне конвертування потенційних клієнтів в постійних.

Отже, 11 видів SMS-розсилок, які допоможуть налагодити продажі вашому бізнесу:

11 видів SMS-розсилок, які допоможуть налагодити продажі вашому бізнесу

1 Тематична SMS-розсилка

Варто розсилати тематичні повідомлення, які пов'язані з інформацією про ваш товар або послуги, з контентом, який ви поширюєте про продукт. Це ознайомчий вид SMS-розсилки. Він допомагає збільшити включеність споживачів в ваш бренд і ознайомитися з продукцією.

Наприклад, ви пропонуєте послуги в тренажерному залі. Тоді вам варто зробити кілька тематичних розсилок про правильне харчування, назви ефективних вправ і міфи, пов'язані з схудненням. Мета даної розсилки: стати максимально корисними клієнтам.

2 Розсилка - привітання

Ви отримали новий лід. Він може бути з соціальних мереж або в результаті реєстрації на сайті та інше. Або ж клієнт підписався на SMS-розсилку через форму підписки. Відразу ж відправте потенційному клієнту вітальне повідомлення. Вам потрібно тепло його прийняти і продемонструвати вашу щиру радість новому ліду. При цьому варто написати не просто сухе «Дякую за підписку», а додати додатковий бонус, вказати переваги вашого продукту, створити таким чином передчуття у споживача!

3 Серія пов'язаних повідомлень

Для того щоб максимально включити клієнта в ваш бізнес, збільшити його залученість і перевести його з холодного в гарячого, рекомендуємо вам використовувати ланцюжок пов'язаних повідомлень. Почніть з привітального SMS, далі зробіть два тематичних повідомлення, після SMS з рекламним бонусом, подячне повідомлення тощо.

4 SMS-розсилка для постійних клієнтів

У будь-якому випадку у вас є клієнти, які регулярно користуються вашими послугами і купують ваші товари, порадуйте їх окремою SMS-розсилкою! Це потрібно для того, щоб ще збільшити кількість продажів, відвідуваність сайту і активність аудиторії. Підготуйте окремий список клієнтів, максимально залучених в ваш бізнес, і в SMS розсилці для них давайте найбільш цінну і невідому інформацію, унікальні знижки і поради.

Важливо: Підкресліть те, що це повідомлення унікальне для цього клієнта, тому що він заслужив вашу довіру і велику прихильність. Зробити це можна за допомогою фрази «Це повідомлення тільки для вас, нашого самого зацікавленого клієнта!»

5 Розсилка – підвищення активності

Даний вид розсилки SMS застосовується виключно для нових клієнтів, контакти яких ви недавно отримали. Для того щоб їх мотивувати до покупки, зробіть окрему SMS розсилку. У неї можна додавати відгуки задоволених клієнтів, коротку інформацію про продукт, історії успіху клієнтів і безкоштовні пропозиції.

6 SMS-розсилка, яка залучає знову

Мета цієї SMS-кампанії – заново залучити одержувачів, які давно перестали будь-яким чином реагувати на ваші повідомлення. На таких клієнтів діють виключно інтригуючі листи, наприклад, зі словами «Нам сьогодні варто з вами попрощатися». І на додаток додати унікальну знижку, для того щоб заново долучити неактивних клієнтів до вашого бізнесу.

7 SMS-розсилка – запрошення на захід

Якщо ви організуєте живі заходи, тренінги, зустрічі, конференції, то цей вид розсилки повинен обов'язково бути присутнім в якості одного з ключових інструментів вашої маркетингової кампанії. Розсилайте інформацію про захід, спікерів, місце проведення, унікальні переваги, після конференції надсилайте інформацію про додаткові матеріали.

8 SMS-розсилка для незавершених покупок

Окремий вид SMS-кампаній, який служить відмінним варіантом для інтернет-магазинів. Часто клієнти додають товар в корзину, але так і не купують. Рекомендуємо вам зробити SMS-нагадування про залишений товар і додатково включити мотивацію все-таки придбати його. У цьому допоможе додаткова 10% знижка.

9 SMS-розсилка – допродаж

В цьому повідомленні подякуйте клієнту за зроблену покупку і... Запропонуйте йому ще один товар або додаткову послугу, які йдуть в парі до основного продукту. Здійсніть допродаж вже ну дуже гарячому клієнту!

10 SMS-розсилка – організація щастя

Ми називаємо цей вид SMS розсилки подячним повідомленням. Акцентуйте на вашій довірі до клієнта, подякуйте за покупку, зробіть цінність на відносинах зі споживачем!

11 SMS-розсилка – нагадування

Відмінний варіант для продажу таких товарів або послуг, які потрібні регулярно. У цій SMS розсилці варто нагадувати клієнтам про те, що скоро настане час, коли вкрай знадобиться ваш продукт. Наприклад, для автомайстерень: нагадуйте клієнтам про заміну літньої гуми на зимову; для салонів краси: нагадуйте про необхідність провести процедуру очищення обличчя; для тренінгів: уточнюйте заздалегідь дату наступного заходу та інше. Головне – надсилайте SMS-нагадування за пару тижнів до здійснення угоди. Це верх лояльності до ваших клієнтів!

Висновок

SMS-розсилка може бути і повинна бути нестандартною! Тільки не звичні для клієнтів повідомлення привернуть їхню увагу і викличуть довіру до вашого бізнесу. Тестуйте різні види SMS-розсилок, визначайте їх ефективність і використовуйте тільки найкращі інструменти!