Реєстрація

Інтернет-магазин, який продає: як стати популярним у користувачів

Опубліковано: 9 березня 2020
Корисні поради щодо оптимізації інтернет-магазину

Чому одні Інтернет-магазини розкручуються в лічені дні, а інші не отримують прибуток роками? Як працює психологія середньостатистичного користувача, який хоче придбати товар в Інтернеті? Що робити, щоб ваш магазин перестав бути бізнес-баластом і почав приносити прибуток? Mobizon ділиться корисною інформацією!

Швидкість завантаження сайту

Якщо ваш сайт завантажується зі швидкістю вагітної черепахи, забудьте про отримання прибутку. Згідно з дослідженнями Amazon, кожні 100 мілісекунд до завантаження сайту коштують магазину 1% продажів, а задоволення покупців падає на 7% після кожної додаткової секунди завантаження сайту. В середньому, користувачі дають вам дві з половиною секунди на завантаження потрібної їм сторінки. Хто не встиг – той запізнився.

Корисне посилання Перевірити швидкість завантаження вашого сайту можна за допомогою Google PageSpeed Insights.

Дизайн

Якщо жінки люблять вухами, то користувачі Інтернет-магазинів – очима. Привабливі і грамотно підібрані кольори, правильно зроблені акценти, анімація і рухомі «каруселі» картинок дадуть вашому сайту фору перед конкурентами. 52% покупців йдуть і ніколи не повертаються на сайти, які не подобаються їм з естетичних міркувань. Шанс справити перше враження тільки один – не шкодуйте грошей на дизайн і придумуйте нові графічні «фішки» - ваш бізнес повинен бути таким, що запам'ятовується.

Важливу роль відіграє і психологія кольору, яка при правильному підході дозволяє викликати у клієнтів потрібні емоції. Якщо ви торгуєте ортопедичними матрацами або подушками з лебединого пуху – забудьте про агресивні червоний, чорний, темно-зелений і темно-синій, як би вони вам не подобалися. Якщо продаєте кросівки для бігу – відкидайте ніжні розслаблюючі кольори і відтінки на зразок небесно-блакитного, пудровий або м'ятного. Сучасні Інтернет-магазини часто «грішать» перевантаженістю своїх сторінок. Ми любимо «втиснути» на екран максимум, на що здатна наша фантазія. Мінімалізм крокує по планеті, тому сміливо прибирайте 100500 гіф-анімацій, намальованих ромашок і трояндочок з вашої посадкової сторінки. Дизайн повинен бути «легкотравним» для користувача. Зрозуміло, про все вищесказане добре обізнані професіонали своєї справи. Перестаньте бути Скруджем МакДаком і витратьте копієчку не на флаєри, які роздаєте клієнтам близько метро, а на грамотного дизайнера, який зробить з вашого сайту цукерку, омріяну «юзерами». Знайомий студент архітектурного, найнятий за їжу, хорошим дизайнером сайтів виявиться навряд чи.

Відгуки

Старий добрий спосіб рекомендацій товарів працює до цих пір і, швидше за все, не помре ніколи. Люди звикли довіряти людям, тому подбайте про те, щоб кожен товар в вашому Інтернет-магазині мав не тільки вичерпну інформацію від продавця, а й декілька відгуків від покупців.

При цьому, замовні відгуки від справжніх сьогодні може відрізнити навіть дитина. Хвалебні оди вашому товару на кожній сторінці швидше відлякають покупця, ніж залучать його увагу. Головне правило хорошого відгуку – чесність. Пообіцяйте мінімальну знижку або особисті бонуси тим, хто залишить відгук про придбане плаття, ноутбук або сумочку. Повірте, умовні 3% знижки дорівнюватимуть грошам, що ви витратите на коментарі, «куплені» в Інтернеті.

Покинуті кошики

Головний біль всіх Інтернет-магазинів – незавершені покупки. Чому це відбувається? За даними Amazon, 56% покупців кидають оформлення замовлення, якщо бачать непередбачені витрати. Припиніть вважати клієнтів дурнями і заздалегідь повідомляйте реальну вартість товару, прямо кажучи про страховки, ціни на пересилку і добровільно-примусові внески для допомоги голодним дітям Африки.

Крім того, багато користувачів «розсіяні з вулиці Басейної», тому часто просто переключають увагу з вашого сайту на будь-який інший і забувають про покупки. Листи-нагадування, відправлені в Email або SMS-розсилці вирішать питання і підштовхнуть клієнта завершити покупку.

Обміни і повернення

48% користувачів готові купувати товар в Інтернет-магазинах, які пропонують легкий процес повернення покупок. Налаштуйте систему обміну і повернення і отримаєте гарний відсоток переваги перед конкурентами. Нагадайте клієнтам про те, що ваш товар легко повернути, позбавте їх від ризику втратити гроші в разі невдалої покупки і отримаєте задоволених і вдячних користувачів.

Оптимізація під мобільні пристрої

Інтернет-маркетологи зірвали голос, поки кілька років кричали кожному про те, що сайти повинні бути оптимізовані під мобільні телефони. Тим не менше, багато Інтернет-магазинів досі залишаються в «кам'яному» Інтернет-столітті і доступні лише на ПК і ноутбуках. Відсоток світового Інтернет-трафіку, що ллється з мобільних пристроїв, в 2017 році перевалив за 50%. Це означає, що кожен другий потенційний клієнт вашого магазину заходить в Інтернет, користуючись планшетом або телефоном. Начхати на оптимізацію під мобільні пристрої все одно що добровільно відмовитися від половини користувачів вашого сайту.

Сервіс

Іноді проста фраза «натисніть на кнопку, і ми вам передзвонимо» налаштовує клієнта на «приємну» роботу з вашим Інтернет-магазином і підвищує лояльність до компанії. Велика категорія користувачів не любить робити зайвих рухів тіла і буде рада, якщо їх позбавлять від необхідності шукати інформацію на сайті та «переварювати» купу зайвих літер. Дайте людям можливість побути ледачими покупцями, замовити зворотний дзвінок і отримати інформацію з перших вуст, особливо якщо ваша цільова аудиторія знаходиться у віці 35+.

Все, що необхідно для підвищення продажів і збільшення прибутку - робота з клієнтом. «Почуйте» ваших користувачів і «налаштуйте» сайт під їхні звички і потреби. Зручний інтерфейс, грамотний дизайн, швидке завантаження, своєчасні нагадування про кинуті кошики і налаштована система повернення товару зроблять вас Рокфеллером, котрий купається в прибутку, а користувачів щасливими постійними клієнтами вашого Інтернет-магазину.