Реєстрація

В потрібний час, в потрібному місці – особливості розміщення QR-кодів

Опубліковано: 14 серпня 2016
В потрібний час, в потрібному місці – особливості розміщення QR-кодів

Два важливі параметри, які обов'язково варто враховувати при генерації QR-кодів і їх поширенні, це - час та місце розташування. Чому саме ці параметри? Вони стосуються взагалі всієї реклами, не тільки QR-кодів. Час важливий тому, що потрібно обов'язково розуміти, коли потенційний клієнт може приділити свій час для того щоб прочитати, переглянути, прослухати рекламну пропозицію, коли він готовий сприймати додаткову інформацію. А місце важливе тому, що тільки в правильному місці розташування рекламне посилання буде ефективним і поміченим.

І якщо ви хочете, щоб QR-коди як інструмент комунікації зі споживачами та реклами товарів і послуг приносили свої плоди у вигляді сканувань, реєстрацій, переходів на сайт і дзвінків, то потрібно обов'язково правильно використовувати час і простір для їх розташування і поширення.

Переконайтеся, що ваші клієнти мають достатню кількість часу для того, щоб відсканувати матричний код

Переконайтеся, що ваші клієнти мають достатню кількість часу для того, щоб відсканувати матричний код

Найчастіше люди настільки занурені в роботу і свої думки, що у них просто немає часу, щоб підняти голову. Тому дуже важливо QR-кодами не викликати роздратування в несвоєчасний час. Найкраще «з'явитись у них перед очима» в потрібний час, коли люди вільні і відпочивають, коли вони залучені в оточення.

Тісно з часом поширення коду пов'язане і місце його розташування

Тісно з часом поширення коду пов'язане і місце його розташування

Обов'язково враховуйте кілька наступних важливих параметрів:

  1. Не розташовуйте коди високо, там, де споживачі їх не помітять.
  2. Не поширюйте коди в місцях масового скупчення людей, де у них немає часу і способу наблизиться до коду і його відсканувати. Розміщення в метро – не найкращий варіант, а ось на автобусній зупинці – те, що треба! Поширення QR-кодів в транспорті працює тоді, коли ви розміщуєте матричні коди замість звичайних текстових оголошень і реклами. Це підсилює інтерес пасажирів.
  3. Якщо ви хочете помістити код в місці масового скупчення людей, то краще робіть це в ресторанах, кафетеріях, супермаркетах, магазинах, бутиках і готелях. Враховуйте можливість доступу користувачів до смартфону. У таких матричних кодах рекомендуємо вам зашифровувати корисну ознайомчу інформацію про ваші товари і послуги, а також знижки і різні акції!
  4. Розміщуйте коди на рекламних листівках, афішах і брошурах, в журналах, так як їх часто розглядають споживачі, коли у них є час для сканування.
  5. Використовуйте матричні коди при виготовленні сувенірної брендованої продукції, яку ви можете подарувати вашим клієнтам.

Короткі висновки

Якщо ви вирішили згенерувати qr код обов'язково враховуйте, де ви будете їх поширювати і в який час. Правильне використання цих двох ключових параметрів допоможе вам збільшити сканування матричних кодів в кілька разів, а значить, і підвищити ефективність застосування даної технології.