Реєстрація

Як оцінити результативність розсилки SMS-повідомлень?

Опубліковано: 1 липня 2019

Навіщо відстежувати ефективність SMS-розсилок?

Ефективність SMS-розсилок

Якщо ви хочете знати, яка кількість клієнтів було залучено за допомогою масової розсилки повідомлень, тоді вам необхідно регулярно контролювати результати SMS-розсилки. Адже для бізнесу важливі реальні покупці, які не тільки просто зацікавилися товарами і послугами, а й прийшли, подзвонили або зареєструвалися на сайті.

SMS-розсилка – це інструмент мотивування потенційних клієнтів, і основним показником її ефективності є кількість. Кількість нових клієнтів, проданого товару, замовлених послуг. Тобто, той прибуток, який вам принесе людина, в результаті певної емоційної реакції на повідомлення.

Як максимально зацікавити людину своєю пропозицією?

Кількість залучених клієнтів залежить від якості повідомлення, яке ви надсилаєте. Так як людина – істота емоційна, то, перш за все, текст SMS повинен впливати на його підсвідомість. Для того щоб розсилка дала бажані результати, важливо:

  • орієнтуватися тільки на цільову аудиторію;
  • робити цінну пропозицію клієнту, людина повинна захотіти ваш товар або послугу вже в момент ознайомлення з текстом SMS;
  • закликати до дії;
  • розміщувати в тексті SMS посилання на сайт, контактні телефони та адресу.

Способи відстеження ефективності розсилки SMS

Зрозуміти те, скільки клієнтів допомогла вам залучити розсилка повідомлень, дуже легко. Потрібно постійно фіксувати всіх тих, хто звернувся до вас в результаті прочитання отриманого SMS. Це зможуть зробити ваші менеджери по роботі з клієнтами. Якщо ви хочете оптимізувати бізнес і зробити його максимально зручним та гнучким, тоді варто впроваджувати в повідомлення певні фішки, які так само допоможуть оцінювати розсилку повідомлень.

Налагодити відстеження кількості залучених клієнтів за допомогою таких дій:

  1. Додавати в розсилку інформацію про те, що клієнт зможе отримати товар або послугу зі знижкою тільки після того, як пред'явить повідомлення. За кількістю пред'явлених SMS ви зможете визначити кількість нових клієнтів.
  2. Використовувати в повідомленні певні коди, які потрібно вводити на сайті при реєстрації, відправити в зворотному повідомленні або ж назвати для того, щоб купити товар або оформити замовлення.
    Порада! Використовуючи індивідуальний номер в розсилці повідомлень, ви зможете сформувати базу найактивніших клієнтів і частіше робити їм спеціальні пропозиції. Це так само допоможе видалити з розсилки номери тих людей, які не відреагували на вашу пропозицію.
    Якщо ви хочете ну вже точно зробити розсилку ефективною і залучити в швидкі терміни максимальну кількість клієнтів, тоді наступні способи для вас!
  3. Додаючи в повідомлення свої контактні дані, помістіть окремий номер телефону, який приймає дзвінки тільки від тих клієнтів, кому була відправлена рекламна розсилка.
  4. Додайте в повідомлення посилання не просто на сайт, а на окрему landing page для перегляду з мобільних телефонів. За допомогою такої сторінки ви ще раз зможете продати свої товари або послуги, плюс - порахувати кількість переходів по посиланню. Висока конверсія забезпечена!
    Порада! Скорочуйте посилання за допомогою сервісу коротких посилань Mobizon і відстежуйте статистику переходів по кожному одержувачу SMS.

Проста формула підрахунку чистого прибутку!

Регулярно відстежуйте кількість дзвінків, переходів на сайт, рахуйте знижки і подарунки, тоді ви точно зможете оцінити ефективність проведеної розсилки SMS. А щоб дізнатися конкретну цифру прибутку, яку ви отримали після розсилки, потрібно порахувати дохід, отриманий від нових клієнтів, і відняти від нього суму, витрачену на SMS-розсилку.

Сподіваємося, що вийшло приємне для вас число! І SMS-розсилка дійсно допомогла зробити ваш бізнес більш ефективним!