Реєстрація

Нейропсихологія як метод збільшення конверсії SMS розсилки

Опубліковано: 21 липня 2016

Префіксоїд НЕЙРО зараз отримав неймовірну популярність… Нейромаркетинг, нейропсихологія, нейрокопірайтинг… Про що це все? Про те, як правильно впливати на мозок і систему відчуттів, почуттів споживачів, які використовувати слова, прийоми і фішки, для того щоб апелювати до емоцій клієнтів. Адже саме емоції - основа більшості продажів. Зараз потрібні не просто вигідні пропозиції, якісний товар або безкоштовна доставка, зараз важливо те, як ви продаєте і вмієте викликати емоції у клієнтів, створюючи прихильність до вашого бренду.

Якщо ви будете використовувати нейропсихологічні прийоми в ваших маркетингових кампаніях, ви підкорите потенційних і постійних клієнтів.

Як використовувати нейронауку для збільшення конверсії?

Нейропсихологія як метод збільшення конверсії SMS розсилки

#1. Не використовуйте шаблони. Вам потрібно виділитися

Припиніть використовувати заїжджені фрази, які ви додаєте в тексти SMS розсилок. Створюйте унікальні SMS кампанії. Будьте неповторні. Нейронаука говорить про те, що людський мозок збуджено реагує на незвичайні несподівані речі. Згадайте рекламну компанію Сoca-Cola з іменами, персональні пляшечки захопили соц.мережі.

#2. Вам потрібно викликати емоційний відгук

Емоційний маркетинг і тільки він змушує клієнтів купувати. Ваш сайт повинен викликати емоції, ваша SMS розсилка повинна викликати емоцію. Неважливо яку. Це може бути щастя, злість, хвилювання. Головне – змушуйте клієнта хвилюватися. Згадайте продукцію Apple. Поява нового iPhone завжди супроводжується бурею захоплення, а весь секрет у вибудованому бренді.

#3. Обов'язково задовольняйте потреби аудиторії

Клієнти чекають від вас і вашого товару або послуги того, що ви вирішите їх ключову проблему, допоможете їм досягти мети або отримати задоволення. Вам не потрібно витрачати час клієнтів, використовуйте жорсткі тексти для SMS розсилки, які просто задовольняють ключовий запит аудиторії.

#4. Тисніть на почуття страху

Страх – це одна з найяскравіших емоцій в житті людини. Він розбурхує все тіло, підриває мозок, провокує мурашки та інші тілесні реакції. Вам потрібно продемонструвати клієнтам, чого вони позбудуться, якщо не куплять ваш товар. Не кажіть про вигоди, розкажіть про реальні втрати. Бажано, тисніть на основні цінності: щастя, безпеку, комфорт.

#5. По-різному формулюйте вартість продуктів

Змінюйте формулювання вартості. Наприклад, додавайте слова «всього», «тільки», «лише». Такі слова змушують клієнта повірити в те, що це дешево.

Використовуйте нейропсихологію для того, щоб впливати на мозок вашої цільової аудиторії і створювати такі реакції клієнтів на ваші SMS, які потрібні саме вам.