Реєстрація

8 приводів для SMS-розсилок в лютому

Опубліковано: 3 лютого 2019
8 приводів для SMS-розсилок в лютому

Холодний лютий приносить нам кілька цікавих і незвичайних приводів для рекламних кампаній і привітальних розсилок (чого вартий тільки День святого Валентина!) Що примітно – більшість зі свят – міжнародні, а це значить, що привітання буде доречно для жителів усіх країн, з якими ви працюєте і співпрацюєте.

Ми стверджуємо, що будь-який привід можна креативно обіграти і використати на користь свого бізнесу. Варто лише проявити фантазію і прислухатися до порад Mobizon!

Інформаційні приводи для SMS-розсилок в лютому 2019:

  • 5 лютого

    Новий рік за місячним календарем.
    Китайська культура в останні роки стає все популярніше як в нашій країні, так і в усьому світі. Не дивно, що до китайського Нового року у шанувальників Китаю особливий інтерес. Якщо ви продаєте китайські товари або просто шукайте хороший спосіб для яскравої маркетингової компанії – радимо придивитися до цього «місячного» свята, яке триває, на хвилиночку, цілих 15 днів!

  • 6 лютого

    Міжнародний День бармена.
    Знавці коктейлів і людських душ (адже бармени часто вважають себе хорошими психологами) відзначають своє професійне свято. Ресторанам, кафе, і барам особливо, радимо звернути увагу на цей день і привітати колег, а для клієнтів організувати цікаву акцію або розважальний захід. В інформуванні на допомогу прийде SMS-розсилка!

  • 9 лютого

    Міжнародний День стоматолога.
    Всі, хто так чи інакше пов'язаний зі стоматологією, просто зобов'язані звернути увагу на цей привід. Привітання стоматологам легко і просто розсилаються за допомогою сервісу Mobizon. Радимо заздалегідь запланувати розсилку на потрібний день і годину, щоб ненароком не забути про повідомлення.

  • 14 лютого

    День святого Валентина.
    У найромантичнішого дня в році є як прихильники, так і противники. Хтось мліє побачивши паперове сердечко, а хтось вважає це свято вдалим всесвітнім маркетинговим ходом. Як би там не було, варто використати його на свою користь і організувати рекламну акцію до 14 лютого. Ми, звичайно ж, не обійдемо це свято стороною і поділимося з вами маркетинговими ідеями до Дня святого Валентина в окремому матеріалі.

    День комп'ютерника.
    У цей день можна вітати всіх комп'ютерників, починаючи з розробників і закінчуючи SMM-фахівцями. Особливу увагу до цього свята варто приділити власникам магазинів комп'ютерної техніки, IT і SEO-агентствам.

  • 21 лютого

    Міжнародний День рідної мови.
    Філологи, лінгвісти та перекладачі – це ваш день! Крім того, організувати рекламну акцію до цього свята буде доречно на мовних курсах, в бібліотеках, книгарнях, дошкільних та шкільних установах. Беріть привід на замітку!

    Всесвітній День екскурсовода.
    Працівники незвичайної і дуже цікавої професії в цей день будуть приймати привітання. Бути екскурсоводом сьогодні рідкість, але якщо серед ваших рідних і близьких є представники цього ремесла – саме час друкувати текст для SMS-розсилки!