Після активного літнього відпочинку настає осінь, а з нею і початок нового сезону продажів. Саме час починати вибудовувати комунікацію з клієнтами, запускати рекламні кампанії і організовувати рекламні акції.
Вересень – місяць, багатий на свята і знаменні дні, вам варто лише вибрати відповідний привід і почати діяти. Як завжди, сервіс Mobizon стоїть на сторожі ваших інтересів і готовий поділитися корисною інформацією.
Заплануйте розсилку SMS-повідомлень за допомогою Mobizon і не пропустіть можливість нагадати клієнтам про себе!
Міжнародний День благодійності.
Чудовий привід зробити добру справу: організувати акцію зі збору непотрібних речей або взяти участь в заходах благодійних фондів. Об'єднайте своїх клієнтів загальною благородною метою – така кампанія запам'ятається, а до вашого бренду проймуться повагою.
Міжнародний День журналіста.
Будь-який бізнес рано чи пізно вдається до допомоги володарів пера. Згадайте про прес-службу вашої компанії, знайомих піар-агентів або журналістів, котрі колись брали у вас інтерв'ю. Привітання зі святом допоможе підтримати співпрацю і нагадає «четвертій владі» про вашу компанію.
День фізичної культури і спорту України.
Якщо ви продаєте спортивні товари, тримаєте тренажерний зал або здаєте тренувальну базу, вам потрібно терміново згадати про своїх клієнтів. Це свято – привід організувати не тільки вітальну розсилку, а й приурочити до нього невелику акцію або розіграш.
День українського кіно.
Особливо актуальне свято для тих, хто так чи інакше пов'язаний з кінотеатрами або виробництвом фільмів. Розішліть клієнтам нагадування про новинки вітчизняного прокату, влаштуйте безкоштовний перегляд або пообіцяйте знижку на квиток. До речі, подивитися хороший український фільм з колегами в цей день – гарний початок доброї традиції для будь-якого бізнесу.
День працівників нафтової, газової та нафтопереробної промисловості в Україні.
Якщо вашими клієнтами є працівники промислових підприємств, а може і цілі заводи або компанії, розіслати вітальні повідомлення просто необхідно. Приємні слова не залишаться непоміченими.
Міжнародний День краси.
Вітати в цей день можна широке коло клієнтів і колег, про SMS-розсилки варто замислитися салонам краси, масажним салонам, визажистам і перукарям, продавцям косметики, школам танців і курсам схуднення. Красивими хочуть бути всі, а значить акції або приємному бонусу в цей день буде радий кожен ваш клієнт без винятку.
День винахідника в Україні.
Вам не потрібно винаходити велосипед, просто привітайте тих, хто щодня працює над поліпшенням нашого з вами життя і створює корисні ноу-хау. Винахідників набагато більше, ніж нам здається!
День фармацевтичного працівника України .
Працівники аптек і фармацевтичних заводів в цей день відзначають професійне свято, яке не повинне залишитися непоміченим. Якщо ви працюєте в цій галузі, не забудьте привітати колег та клієнтів.
День працівників лісу.
З лісництвом пов'язані багато підприємств нашої країни, адже деревина та інші корисні «лісові» матеріали служать основою для безлічі вироблених товарів. Колеги, які працюють в лісництві, будуть раді вашій увазі і позитивно відреагують на вітальну SMS-розсилку.
День рятувальника України .
Українські рятувальники вже точно заслужили авторитет і визнання їх нелегкої професії. Якщо серед ваших клієнтів або колег є такі, не полінуйтеся розіслати їм повідомлення з добрими словами і вираженням вдячності за їхню працю.
Всесвітній День без автомобіля.
Власники магазинів, що продають велосипеди, скейтборди, лонгборди і ролики, радійте! Сьогодні ваш день, в який просто необхідно провести круту акцію, конкурс або спортивний захід. Як мінімум, варто повідомити своїм клієнтам про свято і нагадати про себе в вітальній SMS-розсилці. До речі, приїхати на роботу на альтернативному транспорті – відмінна ідея для працівників будь-яких підприємств нашої країни.
Європейський День мов.
Мовні школи, що навчають як дорослих, так і дітей, можуть сміливо вітати своїх клієнтів і створювати рекламні розсилки в честь свята.
Всесвітній День туризму.
Прийнято вважати, що кінець вересня – закінчення літнього туристичного сезону та початок сезонного «затишшя» в цій сфері. Чи це не привід нагадати клієнтам про себе і запропонувати гарячі путівки, тури і святкові знижки?
Міжнародний День перекладача.
Так чи інакше в повсякденній роботі з перекладачами стикаються майже всі компанії з різних сфер діяльності. Привітати знайомих фахівців – ознака хорошого тону, який допоможе створити позитивне сприйняття вашого бренду.