Реєстрація

10 приводів для SMS-розсилок в березні

Опубліковано: 28 лютого 2019
10 приводів для SMS-розсилок в березні

Друзі, зустрічаємо весну з Mobizon! Попереду теплі деньки, збільшення купівельної активності і безліч цікавих приводів для SMS-розсилок! Саме час збільшувати прибутковість свого бізнесу, активно працювати над просуванням проектів та запускати ефективні рекламні кампанії.

Не бійтеся ризикувати, пробувати нове і взаємодіяти зі своїми клієнтами. Станьте ближче до своєї аудиторії і отримуйте лояльність до бренду, позитивне ставлення до вашої компанії і активні продажі!

Інформаційні приводи для SMS-розсилок в березні 2019:

  • 3 березня

    Всесвітній День письменника.
    Звичайно, привід для привітань досить рідкісний, але, якщо ваш бізнес – це друкарня або поліграфія, своїм клієнтам варто написати обов'язково. Крім того, це свято може стати хорошим приводом для цікавої акції в книжковому магазині, Інтернет-бібліотеці або шкільному закладі.

  • 4 березня

    Початок Масляної.
    Улюблене для всіх смачне свято в цьому році відзначають на початку березня. Нагадуємо, що святкування триває цілий тиждень, а це значить, що кафе, ресторани та кондитерські з легкістю можуть вводити нове млинцеве меню, продавати млинцеві тортики за подвійною ціною і організовувати масляну рекламну кампанію!

  • 6 марта

    Міжнародний День зубного лікаря..
    Працюєте зі стоматологами або зубними клініками? Терміново поздоровляйте рідних і близьких! Господа дантисти з радістю приймуть щире привітання в SMS. Проявляйте фантазію і підвищуйте лояльність аудиторії до вашого бренду.

  • 8 березня

    Міжнародний жіночий день.
    Улюблене всіма свято, готуватись до якого власники багатьох бізнесів починають заздалегідь. Радимо за кілька тижнів продумати маркетингову акцію і, звичайно, зробити не тільки рекламну, а й вітальну розсилку. Повірте, увага до жіночої статі і креативний підхід розтоплять серця ваших клієнток, а ваш бізнес запам'ятається дівчатам надовго.

  • 9 березня

    Всесвітній день ді-джея.
    Нічні клуби, бари і танцювальні майданчики готуються відзначати свято, яке почують всі! Робіть баси голосніше і починайте придумувати деталі святкової вечірки, такі приводи пропускати не можна.

  • 15 березня

    Всесвітній День захисту прав споживачів.
    Велике свято або акцію з цього приводу зробиш навряд чи, але провести міні-екскурсію по своєму виробництву або влаштувати дегустацію своєї продукції під привід можна. Нехай клієнти знають, що у вашій компанії поважають їх права.

  • 17 березня

    День святого Патрика.
    В останні роки цей привід полюбили всі молодіжні компанії, від магазинів одягу до барів і кінотеатрів. День святого Патріка асоціюється з Ірландією, циліндрами зеленого кольору, парадами і знаменитим трилисником. Якщо вам потрібен привід для веселої та яскравої вечірки – забирайте в скарбничку!


    День працівників житлово-комунального господарства в Україні.
    Професійне свято, про яке потрібно не забути, якщо ви так чи інакше пов'язані з працівниками ЖЕКу. Вітальна SMS-розсилка в якості привітання буде вельми до речі.

  • 22 березня

    Міжнародний День таксиста.
    У цей день служби таксі не тільки можуть привітати своїх працівників, а й організувати міні-знижки або бонусні акції для клієнтів. Попросіть постійних пасажирів залишити відгуки про роботу вашої компанії, поставити потрібні хештеги в соц.мережах або взяти участь в розіграші. Використовуйте привід по повній програмі!

  • 27 березня

    Всесвітній День театру.
    Сьогодні сучасні театральні постановки популярні не тільки у інтелігенції пенсійного віку, а й у молодих людей і навіть підлітків. Прекрасний привід може стати основою для маркетингової кампанії на нову аудиторію і залучити в театр нових відвідувачів і шанувальників.